Marvel’s Spider-Man 2 kommer till PC i januari nästa år
Så här gör man!
Utannonserar ett nytt spel 3 månader innan släppet, nu hinner hypen inte dö fram tills release!
För mig dog hypen när spelet släpptes till PS5 😉
Kul för folk som sett fram emot en PC-release.
Synd det inte blev någon DLC dock. Mest troligen kommer väl det mesta gällande storyn knytas ihop i nästa spel men hade gärna sett någon DLC för vissa av sidouppdragen.
Synd det inte blev någon DLC dock. Mest troligen kommer väl det mesta gällande storyn knytas ihop i nästa spel men hade gärna sett någon DLC för vissa av sidouppdragen.
Håller med! Har länge väntat på ett dlc och i kommentarerna till videon är många besvikna på pc-port innan dlc.
Håller med! Har länge väntat på ett dlc och i kommentarerna till videon är många besvikna på pc-port innan dlc.
Insomniac kan jobba ostört på Wolverine och DLC eftersom de inte gör PC-porten
Så här gör man!
Utannonserar ett nytt spel 3 månader innan släppet, nu hinner hypen inte dö fram tills release!
”Nytt”
DLC har de dock sagt inte kommer till Marvel's Spider-man 2. Men vi får väl hoppas det kommer till Wolverine då istället
Så här gör man!
Fast nu utannoserades ju spelet för över 3 år sedan, och släpptes för 1 år sedan, så hypen är ganska död. Man vet exakt vad man har att vänta sig.
Fast nu utannoserades ju spelet för över 3 år sedan, och släpptes för 1 år sedan, så hypen är ganska död. Man vet exakt vad man har att vänta sig.
Måste ju finnas någonting som lockar med att köpa konsol, i detta fallet är det väl endast att det släpps först där.
Önskar de gjorde det men tycks bli att berättelsen istället går ihop med kommande uppföljare och eventuell ytterligare spinoff. Vilket är lite av en besvikelse för mig men men.
Kul, det har man längtat efter! Hur är tvåan jämfört med ettan?
Ingen impact web!
Gameplay vad gäller att slåss och smyga är typ samma. Är man okej med Spindelmannen som har massor med hitech-gadgets (3D-printer i webskjutarna, de där mekaniska spindelbenen han fick nån gång på 00-talet, AR som analyserar molekyler, hardlight-dummies som slåss med en, anti-gravitationsfält osv #inteminspindelman), plus mer MJ än förra spelet är det nog bra. Överlag ser det ut att ha fått ännu bättre respons. Personligen blev jag mest bara frustrerad av handlingen och karaktärerna i andra halvan. Tror dock att de flesta är mindre kräsna och gnälliga än mig och skulle därmed uppskatta spelet.
Haha, kommer det gå på sinnessjuka 939:- som i PlayStation Store...
Snälla mänskligheten... Bojkotta dessa insane prissättningar. Alltså, det är löjligt...
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||
Haha, kommer det gå på sinnessjuka 939:- som i PlayStation Store...
Snälla mänskligheten... Bojkotta dessa insane prissättningar. Alltså, det är löjligt...
Inflationen och svenska kronan har sjunkit med ca 30%, Arga Magda spädde ut kronan med ca 7% också så nu får vi betala för det också.
PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.
Ingen impact web!
Gameplay vad gäller att slåss och smyga är typ samma. Är man okej med Spindelmannen som har massor med hitech-gadgets (3D-printer i webskjutarna, de där mekaniska spindelbenen han fick nån gång på 00-talet, AR som analyserar molekyler, hardlight-dummies som slåss med en, anti-gravitationsfält osv #inteminspindelman), plus mer MJ än förra spelet är det nog bra. Överlag ser det ut att ha fått ännu bättre respons. Personligen blev jag mest bara frustrerad av handlingen och karaktärerna i andra halvan. Tror dock att de flesta är mindre kräsna och gnälliga än mig och skulle därmed uppskatta spelet.
Meh, väntar på sale då 🤷🏻♂️
Carbonara görs inte med grädde.
Inflationen och svenska kronan har sjunkit med ca 30%, Arga Magda spädde ut kronan med ca 7% också så nu får vi betala för det också.
Vem är arga Magda?