Dragon Age: The Veilguard har nått guldstatus och är redo att släppas

Medlem

Längtar!

signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Ska bli gött att få spela från dag 1

Medlem

Jävligt nyfiken på vad guldstatus nu för tiden betyder. Är det att spelet startar och laddar menyerna eller ska det även gå att spela?

signatur

1# FZ Troll

Medlem

Älskar fortfarande Dragon Age som spelserie i och med Dragon Age Origins, men det har varit en hel del si & så med de senare delarna så jag håller nog i pengarna ett tag till.

Tror att mycket av kärleken jag har för den här serien bottnar i vad Dragon Age KAN vara, inte så mycket i vad den faktiskt är, om det går att förstå..

Avstängd
Skrivet av robbis:

Jävligt nyfiken på vad guldstatus nu för tiden betyder. Är det att spelet startar och laddar menyerna eller ska det även gå att spela?

Tror faktiskt att detta kommer vara hyfsat polerat. Det är redan steam deck verifierat så även äldre datorer kommer kunna spela det, samt att dom låtit folk som tidigare trashat bioware for andromeda och anthem spela spelet i 7 timmar.
Jag var nog dum och dömde spelet efter första trailern, en trailer som inte ens utvecklarna gillade, men inte hade någon kontroll över pga EA förmodligen: https://www.youtube.com/watch?v=nlCdO-zMQrk
Vid 6:06 pratar han om första trailern.

Medlem
Skrivet av McRaoul:

Tror faktiskt att detta kommer vara hyfsat polerat. Det är redan steam deck verifierat så även äldre datorer kommer kunna spela det, samt att dom låtit folk som tidigare trashat bioware for andromeda och anthem spela spelet i 7 timmar.
Jag var nog dum och dömde spelet efter första trailern, en trailer som inte ens utvecklarna gillade, men inte hade någon kontroll över pga EA förmodligen: https://www.youtube.com/watch?v=nlCdO-zMQrk
Vid 6:06 pratar han om första trailern.

Låter onekligen bra! Väntar dock med köp till recensionerna trillar in från diverse ställen. Ser dock riktigt mycket fram emot det även om jag i nuläget inte har tid med ett stort RPG av Dragon Age stuk. Hoppas det fungerar perfekt på steam deck, då kan det mycket väl bli ett köp.

signatur

1# FZ Troll

Avstängd
Skrivet av robbis:

Låter onekligen bra! Väntar dock med köp till recensionerna trillar in från diverse ställen. Ser dock riktigt mycket fram emot det även om jag i nuläget inte har tid med ett stort RPG av Dragon Age stuk. Hoppas det fungerar perfekt på steam deck, då kan det mycket väl bli ett köp.

Jo det är samma här, senaste spelet man förbokade var cyberpunk och gud vad jag ångrade mig😂
Håller tummarna att detta är bra! Har också steam deck så ska bli spännande.

Medlem

Ej intressant oavsett hur bra eller dålig spelet är

Ge oss ett spel som vi spelare vill ha. Inte ett spel där karaktärerna är en förlängd arm för aktivisterna.

Medlem

Försökte spela inquisition två gånger men fick känslan av att spela World of Warcraft men där man spelar ensam på servern. Har inga förhoppningar om att detta kommer vara bättre men kommer ändå ge det en chans.

Tyckte både origins och 2an var bra när det begav sig men försökte spela om origins och det har verkligen inte åldrats bra imo.

12
Skriv svar