Assassin's Creed Shadows försenas till 2025
Om de bara kunde fatta att släppa spelen på Steam och dumoa Uplay..... eller ubisoft game launcher kanske den heter nu för tiden...
Precis som Rockstar och CD project red borde sluta med Launchers....
Alla Studios behöver inte en launcher...
Det är bekräftat att det kommer ut på Steam day 1, alltså direkt på releasedagen.
Dra åt Helsinki för att ni sätter era fasta datum i förväg o så blir det ofta med en uppskjutning istället.
Spelet ser grymt ut o jag hade sett fram emot detta nu i höst som älskar stora Assassin's Creed världar att få utforska.
Bra att UBIsoft kommer tillbaka till Steam efter EPiC crappet. Hoppas alla deras produkter kommer tillbaka day 1. Kommer nog dock köpa spelet till PlayStation 5 då min PC ligger på dödsbädden för elektronik reliker...
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ ||
Det är bekräftat att det kommer ut på Steam day 1, alltså direkt på releasedagen.
Ddt är ju bra, men antar att det startar uplay fortfarande.. jaja imgen ide att gnälla på något som aldrig ändras
Sant. Men det betyder de har problem och kommer kompromissa. Har vart med alldeles för länge för att gå den ekorren igen.
Inte nödvändigtvis. Gott möjligt att de haft problem och kompromissat fram till nu, men nu fått grönt ljus för mer tid och resurser för att göra det ordentlig.
Förbryllande att senaste gameplay klippet visade många synliga buggar. När Yasuke håller i svärdet går handtaget igenom hans hand, hans svärd sticker ut ur fodralet, en dörr som svävar över marken och teppos (skyttar) som skjuter med kulor som fastnar i luften och sist att du lappar in i en person som du lönnmördar. Det känns pinsamt att visa upp i en preview, tanken att inte teamet la märke till detta är märkligt.
Ja sen får vi inte glömma bort kontroverserna, oavsett vad folk tror så har de sanning.
Om de bara kunde fatta att släppa spelen på Steam och dumoa Uplay..... eller ubisoft game launcher kanske den heter nu för tiden...
Precis som Rockstar och CD project red borde sluta med Launchers....
Alla Studios behöver inte en launcher...
Utvecklingen pekar ju åt fler launchers/store fronts på pc dock, inte färre.
Om 10-15 år så har säkert de flesta utgivare en egen store/launcher för att maximera vinsten och 'motverka piratkopiering'..
Men sen så måste man ju inte köpa allt heller, vi har ju alltid ett val där.
De såg säkert Ghost of Yotei trailern, blev paff och insåg att den här ubisoft grafiken håller inte, SP gör ju sitt Samurajlir minst 50 ggr finare hehe !
(Ubisofts har ju redan nått botten nyligen då Star Wars Outlaws såg ju stundtals ut som skräp på ps5 det med)
Outlaws på PC ser i varje fall svinbra ut.
Det har jag hört att det gör!
När ska dom fatta att grafik inte är allt.
Jag spelar Helldivers 2, det är inte det snyggaste, det är buggigt stundom men det är ett av de roligaste spelen jag spelat de senaste 10-15 åren i alla fall.
Bra vibe och gameplay smäller så mycket högre än den snyggaste grafiken.