Robot
Medlem

Är det inte lite väl sent med ett funko spel? Trodde den trenden var död?

Gnällkuk
Skrivet av Atilaa:

Är det inte lite väl sent med ett funko spel? Trodde den trenden var död?

Det var rätt många som höjde undrandes på ögonbrynen när annonserades. Den samlade kritikerkåren höjer nu på båda.

Btw, videon inbäddad är listad som private

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Alltid kul med recensioner av sämre spel! Stackare att spela igenom detta!

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Haha jag är väl "stackarn" som faktiskt tyckte spelet var rätt kul. Gameplay och utforskandet var rätt skoj. Hade inga problems med buggar etc förutom en gång endast som spelet hängde sig.

Grafiken är fin.

Handlingen ja den är där men jag bryr mig inte om den.

Gillar konceptet, barnsligt förtjust i sådana spel.

Hittar ni den billigt så tycker jag ni ska ge det en chans.

Så uselt är det inte i mina ögon.

Ger spelet 3/5

+Grafiken
+Utforskning
+Musiken
+Bossarna

-Checkpoints kanske inte var det bästa

Medlem
Medlem

Funko grävde väl ner plastfigurer för typ 500 miljoner dollar i någon öken nyligen för det inte finns något större intresse för figurerna längre. Helt klart dags att göra spel av fenomenet!

Tycker att de kan gräva ner hela företaget i öknen, Funko-figurerna har alltid varit groteskt fula ändå.

Medlem

Jag är inte sen att erkänna när jag har fel. Och hela Funko grejen trodde jag skulle hålla i ungefär två veckor. Ser ut som något själlöst man får med i Happy Meal.

It's not a lake, it's an ocean

Synd att de inte verkar ha lyckats göra något bra när de fått tillgång till så många klassiska varumärken från ens barndom. Hur ofta får man se karaktärer från MOTU, liksom?

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Fulaste figurerna någonsin. Äger 1000-tals actionfigurer och modeller, aldrig köpt en endaste Funko!

1
Skriv svar