The Casting of Frank Stone får halvljumma betyg

Robot
The Casting of Frank Stone får halvljumma betyg
Medlem

Jag har spelat igenom nästan alla spel från denna studio och "halvljummen" är en passande beskrivning för samtliga.

Medlem
Skrivet av The_Esper:

Jag har spelat igenom nästan alla spel från denna studio och "halvljummen" är en passande beskrivning för samtliga.

Exakt, men dem är ändå bra nog att spelas igenom

Medlem

Detta är nog läskigt nog för mig att spela igenom någon gång Trailern såg i alla fall lovande ut!

Skribent
Skrivet av The_Esper:

Alla deras spel är sjukt snygga men går verkligen på gränsen till att vara som de där interaktiva filmerna som pausas och man får välja väg via fjärrkontrollen.

signatur

"Writer and Fighter"

Redaktör
Ponny
Skrivet av The_Esper:

Skrivet av Johan Lorentzon:

Alla deras spel är sjukt snygga men går verkligen på gränsen till att vara som de där interaktiva filmerna som pausas och man får välja väg via fjärrkontrollen.

Förstår verkligen att dom är vattendelare. Jag tycker mestadels om dom (särskilt Until Dawn och The Quarry) men jag behöver vara på rätt humör och acceptera spelreglerna.

signatur

En Bamseponny av folket

Skribent
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Förstår verkligen att dom är vattendelare. Jag tycker mestadels om dom (särskilt Until Dawn och The Quarry) men jag behöver vara på rätt humör och acceptera spelreglerna.

Min favorit är Until Dawn. The Quarry var helt ok. Gillade att man kan spela co-op, blev rätt spännande när andra gjorde val som man sen behövde handskas med när det var ens egen tur.

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Gillar också alla deras tidigare spel med samma upplägg och även om jag inte spelat dead by daylight blir det nog ett köp sen när det är lite billigare. Alla andra har ju löpande kommit till playstation plus.

1
Skriv svar