The Casting of Frank Stone får halvljumma betyg
Supermassive Games senaste spel.
#Dead-by-daylight, #Supermassive-games, #The-casting-of-frank-stone, #nyhetstips
Jag har spelat igenom nästan alla spel från denna studio och "halvljummen" är en passande beskrivning för samtliga.
Exakt, men dem är ändå bra nog att spelas igenom
Jag har spelat igenom nästan alla spel från denna studio och "halvljummen" är en passande beskrivning för samtliga.
Alla deras spel är sjukt snygga men går verkligen på gränsen till att vara som de där interaktiva filmerna som pausas och man får välja väg via fjärrkontrollen.
"Writer and Fighter"
Alla deras spel är sjukt snygga men går verkligen på gränsen till att vara som de där interaktiva filmerna som pausas och man får välja väg via fjärrkontrollen.
Förstår verkligen att dom är vattendelare. Jag tycker mestadels om dom (särskilt Until Dawn och The Quarry) men jag behöver vara på rätt humör och acceptera spelreglerna.
En Bamseponny av folket
Förstår verkligen att dom är vattendelare. Jag tycker mestadels om dom (särskilt Until Dawn och The Quarry) men jag behöver vara på rätt humör och acceptera spelreglerna.
Min favorit är Until Dawn. The Quarry var helt ok. Gillade att man kan spela co-op, blev rätt spännande när andra gjorde val som man sen behövde handskas med när det var ens egen tur.
"Writer and Fighter"