Spelhelg! Vi lirar Astro Bot, Star Wars och... ingenting alls

Robot
Spelhelg! Vi lirar Astro Bot, Star Wars och... ingenting alls
Medlem
$ $ $

Ska dra o köpa STAR WARS: Outlaws o lira det nu i helgen. Har sett fram emot denna titel länge.
Star Wars Outlaws - Special Edition (PS5) säljs för 599:- på ElGiganten. I butik och online. Bojkotta de andra aktörerna som allihopa säljer de för 779-799:- . Det är bara ElGiganten som har denna special edition för de mycket lägre priset. Vart är @Bojkott när man behöver snubben...
Fysiska versioner för dessa priser. De har till och med satt FiFA 25 till PlayStation 4 för hiskeliga 799:-. Förra generationen alltså. Sedan sitter kommande Call of Duty: Black Ops 6 för det låga priset 899:-.

signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||

Medlem

Fortsätta på Black Myth: Wukong!

Medlem

Köra klart endgame i CRPGt Colony Ship (PC). Sedan får vi se vad jag hittar på. Mest troligt lite Sins of a solar empire 2 (PC) som brukar sluka tid.

Edit: Blev Age of Decadence. Ett äldre CRPG av samma skapare som Colony Ship. Decadence anses så svårt att devsen har lämnat en köpvarning på steam att inte köpa om man är lättfrustrerad.

Medlem

Förutsätter att recensionsspelandet är WH40K: Rymdmarin 2! Det sägs att embargot lyfts på onsdag och då vill jag läsa en svulstig recension som bekräftar att jag gjorde rätt i att förboka, även om man alltid gör fel om man förbokar

Medlem

I helgen blir det fortsätta på Metroid Dread, sjukt välgjort spel och varje möte med EMMIs får adrenalinet att pumpa. Det blir även FF5 Pixel Remaster, det enda mainline FF jag aldrig klarat så nu är det dags

Medlem

Vi börjar med TEKKEN8!!

Testpilot

Blandar lite Spider-Man 2 och Resident Evil Remake, skön mix!

Inaktiv

Efter allt star wars snack så drog jag igång klassikern Star Wars Jedi outcast i VR på Quest 3. Blir att fortsätta med det 👌

It's not a lake, it's an ocean

Efter Grabbed by the Ghoulies kanske jag tar en paus från gamla Xbox-spel och plockar fram min Dreamcast i stället. Super Magnetic Neo ligger i pipelinen.

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Hoppar in i World of Warcraft: The War Within för att klämma lite på senaste expansionen. Jag är hittills rätt positivt inställd till den.

Medlem

Är lite sugen på att spela arpg men vet inte om jag ska spela chaosbane eller Warhammer 40,000: Inquisitor?

Medlem

Nyss fått Microsoft Flight Simulator att fungera laggfritt och någorlunda snyggt i VR, så kommer bli en del övning på olika manövrer så nära verkligheten man kan komma.

Medlem

Monkey games! (Black Myth: Wukong)
Inte långt kvar nu så hoppas på att man lyckas ta sig igenom det denna helgen
då man det ser lite tjockt ut med annant här framöver!

signatur

gorm streamar ibland!

Ambassadör
Xbox

Den här helgen blir det till att dra igång Yakuza Kiwami ! Blir också lite Open Roads är det tänkt.

signatur

Jump in.

Medlem

Jag har precis utökad min farm i Farming Simulator 22 med slangar och pumpar, så jag ska gödsla fälten.

En sista farm under uppbyggnad innan FS25 om två månader. Let's go!

Hinns inte med något denna helgen, nada, zipp. Förutom Polytopia då, ständigt detta Polytopia.

Medlem

Jag har fått tag i en bättre begagnad Logitech G920 med växelspak för en billig peng, så nu snöar jag in mig på bilspel! Wreckfest och Euro Truck Simulator 2 är så jäkla kul med ratt.

signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus | Twitch: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Ska dra o köpa STAR WARS: Outlaws o lira det nu i helgen. Har sett fram emot denna titel länge.
Star Wars Outlaws - Special Edition (PS5) säljs för 599:- på ElGiganten. I butik och online. Bojkotta de andra aktörerna som allihopa säljer de för 779-799:- . Det är bara ElGiganten som har denna special edition för de mycket lägre priset. Vart är @Bojkott när man behöver snubben...
Fysiska versioner för dessa priser. De har till och med satt FiFA 25 till PlayStation 4 för hiskeliga 799:-. Förra generationen alltså. Sedan sitter kommande Call of Duty: Black Ops 6 för det låga priset 899:-.

Vad Cartman säger ☝️

Fortsätter på Trails into Reverie och Rise of the Ronin denna helg.
Blir mest troligt även lite Pizza Tower på Switch vid sidan om.

Medlem

Köpte och kört Core Keeper några timmar nu.

Det ligger för stunden på 91% på Steam, men håller tyvärr inte med.

Segdraget, för lite och byggläget är väldigt skralt.

Blev faktiskt mer sugen på att spela Terraria eller Starbound igen som gör dom där sakerna helt rätt

För övrigt så finns det alltid lite tid för shapez 2 och Civ 5-6

Medlem

Hittade A Plague Tale: Innocence och A Plague Tale: Requiem i backloggen och har snart kört genom det första spelet. Osäker på om jag kommer hoppa direkt på uppföljaren men kan nog inte låta bli.
Ska även försöka hinna med lite Gran Turismo 7

Medlem

Här blir det Star Wars Outlaws! Spelat 4h hittils och har riktigt kul. Det är Far Cry och liite Red dead in a galaxy far far away🤷🏼‍♂️ Gillar man det så är det spot hittils!

Medlem
Skrivet av DarkSvenn1002:

Är lite sugen på att spela arpg men vet inte om jag ska spela chaosbane eller Warhammer 40,000: Inquisitor?

Har kört båda och anser att Inquisitor är flera ligor bättre än Chaosbane.

Medlem

Blir nog lite Forza Horizon 5 på PC samt demot av Shadow of the Ninja och Epic Mickey Rebrushed på Switch.

Medlem
Skrivet av Ugly_Bob:

Har kört båda och anser att Inquisitor är flera ligor bättre än Chaosbane.

Tackar! Då blire Inquisitor i helgen.

Medlem

Planera Plutons order för måndag kväll i arma3.
Vara plutC samt gamemaster i Reforger på söndag.
Milsim helg.
Annars är väl det en del BG3 som gäller när ens DnD grupp inte kunde ikväll.

signatur

Ruthless Milsim - gå med idag!
https://discord.gg/5Ab9sGVeMj

Medlem

Black myth wukong, men f-n vad trött jag är på bossar nu i kapitel 6 Stor chans jag lägger nu
Spelet är enormt bra men tappar på slutet tycker jag , kanske man är bosstrött 🤔

1
Skriv svar