Spelhelg! Vi lirar Astro Bot, Star Wars och... ingenting alls
Ska dra o köpa STAR WARS: Outlaws o lira det nu i helgen. Har sett fram emot denna titel länge.
Star Wars Outlaws - Special Edition (PS5) säljs för 599:- på ElGiganten. I butik och online. Bojkotta de andra aktörerna som allihopa säljer de för 779-799:- . Det är bara ElGiganten som har denna special edition för de mycket lägre priset. Vart är @Bojkott när man behöver snubben...
Fysiska versioner för dessa priser. De har till och med satt FiFA 25 till PlayStation 4 för hiskeliga 799:-. Förra generationen alltså. Sedan sitter kommande Call of Duty: Black Ops 6 för det låga priset 899:-.
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||
Köra klart endgame i CRPGt Colony Ship (PC). Sedan får vi se vad jag hittar på. Mest troligt lite Sins of a solar empire 2 (PC) som brukar sluka tid.
Edit: Blev Age of Decadence. Ett äldre CRPG av samma skapare som Colony Ship. Decadence anses så svårt att devsen har lämnat en köpvarning på steam att inte köpa om man är lättfrustrerad.
Efter Grabbed by the Ghoulies kanske jag tar en paus från gamla Xbox-spel och plockar fram min Dreamcast i stället. Super Magnetic Neo ligger i pipelinen.
Jag har fått tag i en bättre begagnad Logitech G920 med växelspak för en billig peng, så nu snöar jag in mig på bilspel! Wreckfest och Euro Truck Simulator 2 är så jäkla kul med ratt.
Ska dra o köpa STAR WARS: Outlaws o lira det nu i helgen. Har sett fram emot denna titel länge.
Star Wars Outlaws - Special Edition (PS5) säljs för 599:- på ElGiganten. I butik och online. Bojkotta de andra aktörerna som allihopa säljer de för 779-799:- . Det är bara ElGiganten som har denna special edition för de mycket lägre priset. Vart är @Bojkott när man behöver snubben...
Fysiska versioner för dessa priser. De har till och med satt FiFA 25 till PlayStation 4 för hiskeliga 799:-. Förra generationen alltså. Sedan sitter kommande Call of Duty: Black Ops 6 för det låga priset 899:-.
Vad Cartman säger ☝️
Köpte och kört Core Keeper några timmar nu.
Det ligger för stunden på 91% på Steam, men håller tyvärr inte med.
Segdraget, för lite och byggläget är väldigt skralt.
Blev faktiskt mer sugen på att spela Terraria eller Starbound igen som gör dom där sakerna helt rätt
För övrigt så finns det alltid lite tid för shapez 2 och Civ 5-6
Är lite sugen på att spela arpg men vet inte om jag ska spela chaosbane eller Warhammer 40,000: Inquisitor?
Har kört båda och anser att Inquisitor är flera ligor bättre än Chaosbane.
Har kört båda och anser att Inquisitor är flera ligor bättre än Chaosbane.
Tackar! Då blire Inquisitor i helgen.
Planera Plutons order för måndag kväll i arma3.
Vara plutC samt gamemaster i Reforger på söndag.
Milsim helg.
Annars är väl det en del BG3 som gäller när ens DnD grupp inte kunde ikväll.