Path of Exile 2 - early access-datumet spikat

Robot
Path of Exile 2 - early access-datumet spikat
Medlem

Hypen är total!


signatur

In Hoc Signo - PPP

Medlem

Varit ett bra år för genren. Last Epoch släpptes i februari och var riktigt roligt, i oktober får vi lägga vantarna på Vessel of Hatred till Diablo 4 som ser ut att bli finfint, och månaden efter kommer Path of Exile 2 (visserligen i EA men ändå). Inte helt pjåkigt år.

Medlem

PoE 2 ser nice ut! Gillar att dom verkar försöka dra der zoom-zoom gameplayet och mer combos i hur man använder skills.

Medlem

Väntar med spänning

Medlem

Fastnade aldrig för det första men det ser galet snyggt ut, så det blir absolut att testa.

Medlem

Jag kände att det var någonting som inte riktigt klaffade för mig med ettan. Det var helt otroligt för att vara gratis, och jag vill ge all kredit till GGG för det. Kanske bara hade så mycket annat att spela under tiden så jag inte gav det tillräckligt mycket av en chans.
Tvåan däremot...jäklar så lovande det ser ut! Ser verkligen fram emot att prova det

Medlem

Tycker att gameplay ser väldigt flytande och härligt ut. Tycker ettan verkligen dras med ett väldigt stelt och kantigt gameplay med noll ”impact” vid attacker.

Ser väldigt mycket fram emot detta. Mycket boss-fighter och co-op. Lovande helt enkelt!

Medlem
Skrivet av Tarmböld:

PoE 2 ser nice ut! Gillar att dom verkar försöka dra der zoom-zoom gameplayet och mer combos i hur man använder skills.

Tycker de kunde dra ner på zoom-zoom utan att larva sig med combos, men smaken är ju som baken.

Medlem

Någon som vet hur man får tillgång till early access?

Medlem
Skrivet av Boogie:

Någon som vet hur man får tillgång till early access?

Tror det kommer mer info senare, men känns som att det kommer finnas supporter packs som ger en access till den.


signatur

In Hoc Signo - PPP

Medlem
Skrivet av myskah:

Tror det kommer mer info senare, men känns som att det kommer finnas supporter packs som ger en access till den.

Tack!

Hittade detta citatet på Reddit: "I got into 3.0 beta by buying a pack, and it was definitely not $60. I remember $30"

1
Skriv svar