Darksiders väckt till liv – se teasertrailern

Robot
Darksiders väckt till liv – se teasertrailern

Dags för apokalypsens fjärde ryttare?

#darksiders, #darksiders-4

Medlem

Snälla var Darksiders 4 och inte en remake

Darksiders må va väckt till liv, men underrubben är död och begraven!

Medlem

Tyvärr var ju inte darksiders 3 någe vidare jämfört med ettan o tvåan.

signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Har köpt Darksiders 1-2-3 på Steam rätt billigt och tänkt bränna genom dem någon dag. Darksiders 1 fungerar kanon och ser riktigt bra ut på Steam Deck Oled. Darksiders 3 fungerar i VR så lär spela det så.

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Spelade igenom Darksiders 1 och 2. Skaffade 3:an för länge sedan men inte spelat det än. Kan vara dags att göra det nu då

Medlem

Jag började med Darksiders 3 och älskade det. Fortsatte sen från början ända till Genesis och tycker serien är fantastiskt rolig. Längtar verkligen efter en fjärde del!

Redaktör
Skrivet av Sebastian Lind:

Darksiders må va väckt till liv, men underrubben är död och begraven!

Lite sen tillbaka från semestern bara!

signatur
Medlem

Inte helt relaterat till artikeln, men är det bara jag som avskyr teasers och cinematiska trailers? Ge mig gameplay-tittar bara så jag vet vad för typ av spel det ska bli 🫢

signatur

Carbonara görs inte med grädde.

Medlem
Skrivet av Faustian:

Jag började med Darksiders 3 och älskade det. Fortsatte sen från början ända till Genesis och tycker serien är fantastiskt rolig. Längtar verkligen efter en fjärde del!

Tyckte nästan att Genesis var roligare än trean faktiskt. 😅

signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Skrivet av Castor.T:

Tyckte nästan att Genesis var roligare än trean faktiskt. 😅

Jag med! Hade riktigt kul med det, har spelat ut det och tvåan två gånger vardera 😄

1
Skriv svar