Xbox har med sig 50 spel till Gamescom

Robot
Medlem

Jag ska inte dit, men jag kollar gärna på Sällskapsresan: Köln med Daniel och Fredrik.

Hoppas vi får se Josef Fares och Co,s kommande spel på gamescom

signatur

”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi

Medlem

Åker dit som andrahandsdeltagare. Det vill säga är hemma och kollar på er sändning live 🤪.

Medlem

Kommer tyvärr inte ha möjlighet att närvara i år, men nu när E3 is no more är detta spelmässan jag har som mål att besöka! Men tills dess får jag nöja mig med att ta del av rapportering och livesändningar online Kul att Xbox har närvaro där i alla fall! Hade varit ännu roligare om Sony också närvarat och visat upp PS5 Pro där men den sparas visst till Tokyo Game Show nästa månad istället.

Medlem

Inte en massa Simpla indie spel, please...
I want big påkostade dubbel-AA eller trippel-AAA spel.

signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||

Medlem

Kan ni kolla upp hur det går med The Last Of Us part II till PC? 🙂

Medlem

Om det bara är Xbox så :/ känns sådär kul?

signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Inte en massa Simpla indie spel, please...
I want big påkostade dubbel-AA eller trippel-A spel.

Dubbel-AA, du menar som Skull & Bones AA-AA...

signatur

1# FZ Troll

Medlem
Skrivet av robbis:

Dubbel-AA, du menar som Skull & Bones AA-AA...

Hehe, nej lirar bara singel player spel.
Förutom Battlefield kan vara kul. Lirar Battlefield 4, BF 5 och BF 1.

signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Hehe, nej lirar bara singel player spel.
Förutom Battlefield kan vara kul. Lirar Battlefield 4, BF 5 och BF 1.

Jag var ironisk... du skrev Dubbel-AA men sen skrev du Triple-A istället för Triple-AAA 2xAA = AAAA du fattar

signatur

1# FZ Troll

Medlem
Skrivet av robbis:

Jag var ironisk... du skrev Dubbel-AA men sen skrev du Triple-A istället för Triple-AAA 2xAA = AAAA du fattar

Hehe, såg det nu och redigerade den gamla texten.

signatur

Redaktör
Skrivet av mh76:

Åker dit som andrahandsdeltagare. Det vill säga är hemma och kollar på er sändning live 🤪.

Vi kommer tyvärr inte sända från studion (Fredrik och Daniel är i Köln). Men vi lägger förstås upp Opening Night Live som nyhet på siten och rapporterar om alla stora grejer. Sen kommer en flock förhandstittar.

signatur
Redaktör
Skrivet av A1200G:

Kan ni kolla upp hur det går med The Last Of Us part II till PC? 🙂

Kanske det, men inte på Gamescom för Sony är inte där. :/

signatur
Medlem

Om någon bjuder på biljetter absolut.

Medlem

Det som behövs är datum för resterande 7 första part spelen för 2024.

Medlem

Tror jag hellre fiskar istället.

Medlem

Jag kommer att följa rapporteringen såklart men mycket roligare skulle vara "Gamescom-fredag" där vår redaktionella trio sitter på en bierstube i klassisk bayersk mundering och live kommenterar vad som händer, ackompanjerade av en Wakkaah i högform.

A man can dream, can he not?

signatur

War, War never changes...

Medlem
Skrivet av GustavA:

Tror jag hellre fiskar istället.

Vilket spel?

Medlem

Fast minst 3st spel som inte komemr vara där på med MS. Ark2 som inte är klart ens att visas upp och Decenders 2 som inte ens finns. Ett annat Let’s Build a Dungeon. Väldigt märkligt lista 3st spel som inte ens finns eller är spelklara som Hands-on på deras sida som nu är korrigerad efter detta kom ut.

Medlem
Skrivet av Broshimitsu:

Vilket spel?

Mört

Medlem

Vore kul med nån live i telefonen när ni går runt, snackar lite och visar upp! Via Youtube eller Twitch.

Medlem

Och inte ett enda av dem kommer att vara Xbox-exklusiva. Eftersom alla Xbox-spel släpps även till PC eller andra plattformar.

1
Skriv svar