Spelhelg den här helgen också – vad spelar du?

Robot
Spelhelg den här helgen också – vad spelar du?

Väderleksrapporten varnar: risk för skyfall med spel.

#spelhelg


Medlem

Fortsätter med Stellar Blade. Ska försöka bli klar i helgen så jag kan börja med något nytt när Summer Challenge börjar på måndag.

Fortsätter med DQ XI och Sprout Valley!

Medlem

Broken sword. Hoppas spela ut det så jag kan ge mig på sam and max.

Såg på Furiosa häromdagen så självklart installerade jag Mad max😊. Spelade några timmar när det kom för 1000 år sedan men blev inget mer än så. Men nu har jag galet roligt med de.

Medlem

Tony Hawk & köpte WRC på rean nu. Så blir rally.

Medlem

Blir nog inte mycket alls då jag har besök i helgen. Kanske några timmar Anno 1800 på söndag, eller rentav Stellaris!


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

FFXIV Dawntrail som släpptes idag (Early access)


signatur

PC | PS5 | Switch

Medlem

A Plague take innocence, har ca 30 minuter kvar av spelet.

Medlem

Spelsemester, kamrater! Äntligen.

Medlem

Fortsätter med Warcraft III, kommer ta mig an Night Elf kampanjen, innan jag börjar på The Frozen Throne.

Medlem

Dave the diver!

Medlem

Förhoppningsvis en sväng eller två i The Talos Principle 2.


signatur

Konsolgubbe

Medlem

Shin Megami Tensei V: Vengeance. (PS5) Ska köras in i kaklet innan släppet av Trails through Daybreak nästa vecka.

Medlem
Skrivet av Alexraptor:

Fortsätter med Warcraft III, kommer ta mig an Night Elf kampanjen, innan jag börjar på The Frozen Throne.

<Uppladdad bildlänk>

Gött, är ändå lite sugen på att testa remastern. Trots kritiken. Men du kanske kör orginalet?

Medlem

Blir nog mest Chrono Cross på Switch och kanske några gamla 16-bits klassiker också på Switch.

Medlem
Skrivet av Lauchen:

Gött, är ändå lite sugen på att testa remastern. Trots kritiken. Men du kanske kör orginalet?

Det gör jag! Har fysisk utgåva av både RoC och TFT, samt en backup av patchad version 1.30.4. (näst sista innan Reforged)

Tycker det var riktigt fult av Blizzard att försöka tvinga på alla Reforged klienten och en massa onödig data, om man inte ville köpa reforged.

Medlem

Riven

Och lite Galacticare kanske hinns med också.

Medlem

Johan Olander
Workers & Resources: Soviet Republic, lite kommunism har ingen dött av

Bara 150 miljoner eller så, but who's counting

Det doftar så gott av allt retro spelande


signatur

New life, New hope

Medlem

Blir inte spelande på ett tag. Brukar sällan spela under sommarmånaderna när det är ljust dygnet runt. Spelsuget kommer tillbaks i slutet på augusti varje år.


signatur

PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.

Medlem

Dave the diver och Days Gone

På Xbox blir det Ghost Recon: Wildlands och på Switch blir det Tales of Vesperia.
Möjligen att jag lirar Trails of Cold Steel IV på PS5 också.

Medlem

Warhammer 40000: Rouge trader har mig i sitt grepp! Fantastiskt spel för någon som har övergett figurspelet pga ”live service” men som stannar kvar i lore med TV-spel och böcker.

Medlem

är inne på Grim Dawn coop just nu, jävla skoj alltså


signatur

//monster

Ambassadör
Xbox

Spelar Shadowrun: Dragonfall som huvudspel för tillfället. Det blir också lite A Little to the Left, EA Sports FC 24 och Fallout 76 vid sidan av.


signatur

Jump in.

Medlem

Kan nog bli lite Valheim. Ska spela färdigt Forspoken också.

Medlem

Elden Ring dlc här lite blandat med EM i fotboll

Medlem

Grounded från 2002.
Riktigt bra survivial spel. Man har blivit krympt!
Jag har flera gånger nu när jag gått på gräsmattan känt: "-Fan i spelet är jag sådär pytteliten!"

Medlem
Mega man collection

Skall spela alla nes mega man spel, 1,2,3 klara nästan klar med 4an

12
Skriv svar