Spelhelg hela helgen, sägs det – vad spelar du?

Robot
Spelhelg hela helgen, sägs det – vad spelar du?

Loot, papper, varmt krig, kalla lik. Det kan bara betyda en sak: spelhelgen är här!

#spelhelg

Medlem

Pppppppppppaper Mario och tusenårs dörren står på menyn!
Verkar riktigt underhållande det lilla man hade tid och orka att spela igår~~

signatur

gorm streamar ibland!

Inaktiv
Medlem

Plåga mig ännu mer med Elden Ring, försöker köra klart allt innan DLC! Tog mig 30 försök mot Godskin Apostle så är nog en lång resa kvar...

Medlem

Ghost of tsushima på PC, lång väntan var helt klart värt det! Snygg värld med drivande story och bra karaktärer

Helldivers 2, Steamworld Heist och evenuellt, Jagger Alliance.

signatur

Fifteen minutes, or it’s free!
PSN: Aktiv_Slaktkniv

Medlem

Blir nog fortsätta på Rise of the Ronin efter en lång paus.

Medlem

Wow (mop remix eventet) och eventuellt lite D4😁

Medlem

Ghost of Tsushima [PC]
Wizardry: Proving Grounds of the Mad Overlord [PC]

Medlem

Fortsätter mitt äventyr i Ghost of tsushimas vackra feodala japan

Om 2 veckor släpps Kiowa Warrior i DCS då blir det flyga av. Ok ja ryktena stämmer, man kan skjuta med en M4 karbin i ena handen och spaka joystick med den andra. (som om att flyga helikopter inte är tillräckligt svårt!). Kommer bli störtkul på Afghanistan kartan 😀.

Sugen också på Heatblurs F-4 Phantom!
*Sneglar på Visa kortet medan det kliar i fingrarna.

Medlem

Blir att köra igenom Stellar Blades boss rush mode som släpptes idag.

Medlem

Det blir Assassins Creed Odyssey. Har tänkt köra spelet länge nu och det är riktigt kul. Känner att det är roligare att upptäcka allt i denna vackra värld än att uppleva historien som är godtagbar än så länge. Känns riktigt trevligt och ge sig ut på havet när besättningen börjar sjunga och man utforskar världen samt lönnmördar vid sidan av.

Medlem

På datorn: Warno
annars blir det p&p rollspel imorgon

signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Dave the diver och Diablo 4

Medlem

Ska till hemtrakterna för en riktig nostalgi-utekväll. Lär hinkas bärs och vara bakfull på söndag.
Men hoppas hinna med åtminstone en liten bit av varje:
Diablo, Tsushima, Hellblade, WARNO och kanske Outlast Trials med några polare.

Medlem

Äntligen släppt sargen och köpt Helldivers 2, så det blir lite co-op med det på helgkvällarna.

Medlem

Burning Shores dlc till Aloys äventyr i the forbidden west

Medlem

polarn från utomands är här, så det ska ätas, drickas, och spelas. äldre spel denna gång då laptopen han fick med sig inte är så bra. vi snackar diablo och liknande men det duger för mig

signatur

//monster

Medlem

Hellblade: Senua's Sacrifice

Medlem

Jaga loot i Diablo 4 och försöka mig på Hexplore.

signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro |

Medlem
Skrivet av Ismo:

Plåga mig ännu mer med Elden Ring, försöker köra klart allt innan DLC! Tog mig 30 försök mot Godskin Apostle så är nog en lång resa kvar...

Dog mer på den än Malennia 🤷

Medlem

Animal Well

Mycket trevligt Metroidvaina

Medlem

Trogen Diablo IV som vanligt. Finns fortfarande flaws i spelet men tycker ändå som Diablo III dom är på rätt väg.

Medlem

Den lilla speltid jag har kommer gå till Hellblade 2. Skulle jag hinna klart så blir det Diab-loot efter det

signatur

SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!

Medlem

The Callisto Protocol och DayZ

Parasite Eve. Var ganska många år sedan jag spelade det. Håller det nästan lika kärt som Final Fantasy VII.
Spelar det på PS3:an (köpt på amerikanska kontot) med läget som jämnar ut pixlarna något.

signatur

00:00:02:42

Medlem

Har försökt mig på Diablo 4 nu både fredag och lördag.
Har älskat ALLA Diablo-spelen. Men vilket helvetiskt sömnpiller D4 är.
Så fort jag startar det å spelar i ca 10-15 min så börjar jag gäspa å vill nästan bara slå mig själv i ansiktet för att inte tappa fokus.
Det hela har slutat med att jag får stänga av och gå å göra något annat..
Vet inte alls va det beror på. Har precis kört 2:an och 3:an och har inga som helst problem där.
Kanske är storyn och miljön som är så urtråkig att man bara vill somna.

Nån annan som känner så för 4:an?

1
Skriv svar