Steam-användarna mycket positiva till Pokém... förlåt, Palworld
Släpptes på gamepass idag också, så ska testa det ikväll efter jobbet
Nä men! Den biten hade jag missat. Kul! Då får jag doppa tårna i det. Tack för tipset!
En Bamseponny av folket
Är väl ett under att Pokémon Company inte har stämt dom för IP intrång, ser exakt ut som Pokémon figurer.
Fast dom kanske har köpt en license.
För den oinsatte är det väl likt, men all den här typen av spel som är "monster collectors" så är alla monster "lika". Hela den subgenren handlar om att roffa åt sig söta små monster som man gör starkare och slåss med.
Dessutom var inte Pokemon först, men blev störst!
Men prenumerationstjänster gör ju spel sämre…
Nu släpptes det inte på bara prenumerationstjänster eller?
Gör spel nånsin det?
Nämn ett spel som bara har släppts på en prenumerationstjänst.
Släpptes på gamepass idag också, så ska testa det ikväll efter jobbet
Men se där, har några dagar kvar så varför inte testa.
Sen måste jag säga att 26€ för spelet (rabatt på Steam just nu) inte är speciellt mycket.
Har hunnit fånga två pals och byggt ett hus. Om jag inte är dum så verkar man inte kunna bygga väggar etc direkt efter varandra, utan man måste in i craftingmenyn mellan varje vägg och tak osv.
Hojta gärna till om jag är blind dock.
Tryck på musknapp 2 istället för 1 om du vill bygga mer av samma sak!
Ser roligt ut! Fast när det väl är battle hade man väl velat att monstren slåss och inte att man samtidigt skjuter dom med moderna vapen? Eller är det bara jag?
I början så har du bara tillgång till "medeltida" vapen så som klubbor och pilbåge.
Tryck på musknapp 2 istället för 1 om du vill bygga mer av samma sak!
I början så har du bara tillgång till "medeltida" vapen så som klubbor och pilbåge.
Ah typiskt, just den knappen har lagt av haha!
Får köpa en ny mus ASAP med andra ord, tack!
Switch, PC och Dödsmetall.
Nu var det väl ändå du som fick det att låta som att det var negativt, och fick till svars att det även fanns att tillgå på andra sätt…
OnT.
helt missat detta men tror grabben kommer gilla detta. blir nog till o köpa gamepass för finns annat där som jag vill prova
Ah typiskt, just den knappen har lagt av haha!
Får köpa en ny mus ASAP med andra ord, tack!
Haha hur sjutton har du kunnat spela något alls utan höger musknapp?
Nu var det väl ändå du som fick det att låta som att det var negativt, och fick till svars att det även fanns att tillgå på andra sätt…
OnT.
helt missat detta men tror grabben kommer gilla detta. blir nog till o köpa gamepass för finns annat där som jag vill prova
Min första kommentar var mer en känga mot de som påstår att prenumerationstjänster leder till sämre spel, varpå Kerrai svarade med att spelet inte bara släpptes på en prenumerationstjänst, som om det bara är spel som släpps exklusivt till prenumerationstjänster som blir sämre, och då undrade jag vilket/vilka spel det i så fall skulle vara.
Har ofta kunnat rebinda den till något annat, så sikta med vapen med ctrl osv. Inte optimalt, men det funkar!
Switch, PC och Dödsmetall.
Här är mina gamingmöss
min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.
Här är mina gamingmöss
https://i.imgur.com/uZUjSwD.jpeg
Vilka dåliga 😂
Här är mina gamingmöss
https://i.imgur.com/uZUjSwD.jpeg
Nr 2 va grym för sin tid! Första musen jag ägde!
Så först assosierar du till Sven och Ubisoft uttalanden och följer upp det med detta?
Nej du, blir bojkott av detta, trolleri trollera kan man vara utan
Så först assosierar du till Sven och Ubisoft uttalanden och följer upp det med detta?
Nej du, blir bojkott av detta, trolleri trollera kan man vara utan
Du förstår inte hans sarkastiska inlägg helt enkelt. Tydligt är dock att spel både säljer bra och håller kvalitet trots prenumerationstjänst.