USA-rapport: Xbox Series X en topprodukt på Black Friday
Rapporten handlar väl inte om vad som har sålts mest som kommentarerna ovan antyder? Det är väl vilken produkt som varit mest populär att söka efter? Lite oklart när man läser den men det står ju inget om försäljning.
Edit: På thanks giving fanns switchen med och på cyber monday fanns PS5. Så ni kan lugna er med att det bara har med lagerstatus att göra.
PC(4090/7700X) | Series X | PS5 | Switch | Steam Deck
Hur kan sony fortfarande ha leveransproblem med ps5 ??
Säkerligen för stor efterfrågan fortfarande jämfört med vad som produceras.
Processor: Intel Core i7 14700K med Contact Frame och Kryosheet
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc Ultra, Sonos Era 300 x 2 and Sonos Sub Mini
VR: Meta Quest Pro
Rapporten handlar väl inte om vad som har sålts mest som kommentarerna ovan antyder? Det är väl vilken produkt som varit mest populär att söka efter? Lite oklart när man läser den men det står ju inget om försäljning.
Känns som om Series S (köpte själv en) måste ha sålt mer än X under BF, då den var sjukt billig i många länder, medans X gick för fullpris.
Jag tror för många som var lite tveksamma över ett ev. inköp av Series X, t.ex. tillsammans med sin PS5a, likt mig, så tippade det över för många att köpa S istället, pga det låga priset.
Jag är i allafall nöjd med mitt köp, trots lite sämre prestanda jämfört med X.
Edit: På thanks giving fanns switchen med och på cyber monday fanns PS5. Så ni kan lugna er med att det bara har med lagerstatus att göra.
Ganska vanligt att inte läsa mer än rubriken och desto ovanliga att läsa vidare i länkar som finns i nyheten
Ganska vanligt att inte läsa mer än rubriken och desto ovanliga att läsa vidare i länkar som finns i nyheten
Men deras argument passar bra i nästa nyhet när det står att den även sålt bra 😁
Bör inte MS kunna sälja en handhållen Xbox series "Y" nu när Steam Deck verkar funka? Likaså Sony en Playstation 5 Super Duper Slim.
Varför inte bara köpa en Steam deck i stället då?
Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.
Bör inte MS kunna sälja en handhållen Xbox series "Y" nu när Steam Deck verkar funka? Likaså Sony en Playstation 5 Super Duper Slim.
"Xbox, seriously why" =D
Förövrigt så är det ju intressant att Black Ops 2 är så hett efter alla dessa år! =D
Kul att Bluey sålde mycket. Underbar serie som förmodligen ger alla föräldrar dåligt samvete för att dom inte leker med sina barn.
Inte så mycket ATT man inte leker med barnen utan HUR.
Samma folk som vanligt som kommer till undsättning för sin sida av konsolerna! Vilken stor skräll alltså,
Borde läsa artikeln innan man rusar in i tråden så.
Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.
1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.
Kul att Bluey sålde mycket. Underbar serie som förmodligen ger alla föräldrar dåligt samvete för att dom inte leker med sina barn.
Haha men hundjäveln kan ju inte ha ett jobb eftersom han bara leker hela tiden 😀