Exklusiva Xbox Series X/S-spel kommer till Xbox One via Xcloud
Gissningsvis lär xcloud fungera begränsat i Norden pga få servrar. Det är lär säkert funka prima där lönsamheten är större.
Kändes som ganska uppenbart att dom skulle göra det möjligt baserat på hur dom pushar det.
quod similis saporem blandeque coruscant
Input lagget är en betyyyyydligt större nackdel än 720p upplösning kan jag lova dig
Microsoft gör just nu ett grymt arbete med detta, indeed. Sony måste hinna ikapp, tvivlar starkt på att deras nuvarande position kommer hålla sig i längden annars. Kan de inte lansera en konkurrerande tjänst till Game Pass i år vore det ju lite tragiskt. Senast nästa år men då har nog en hel del word-by-mouth hunnit spridas.
Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3
Sex laxar i en laxask!
Jag lekte med "Xboxulsiva Series X/S-spel kommer till Xbox One", men blev lite fånigt
"Writer and Fighter"
Webbläsaren funkar bra faktiskt, kör på min macbook med xbone-kontroll när jag är ute på affärer.
Lite lagg när man spelar via mobil-nätet såklart, men strategi och jrpg är som handen i handsken.
https://xbox.com/play
Tror det är öppet för alla med gamepass ultimate nu och inte bara testare
Du sitter i två andra aktiva trådar där du dels behöver vänta tills på fredag tills du har råd att köpa ett spel samt en annan tråd där du säger att folk kanske inte har råd med både Xbox och Playstation.
Men här, när det kommer till att kunna spela nya spel på gammal hårdvara då är längre inte pengar till ett problem utan "man uppgraderar ju så klart till en PS5".
Nu är du tydligt en PS fanboy så jag förväntar mig inte att du kan se nyttan för dem som inte har råd att uppgradera från sin Xbox One, men så kan det vara och därför är detta en väldigt bra sak.
SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!
Skaffade igår gamepass ultimate 3 månader för 10 kr. Gick in på sidan som du länkade, men tydligen måste man ha en invite vad jag kunde se? Hur kan man få en sån?
@breahl , vad är det med dig på sistone? Vi som har haft så många trevliga diskussioner som i RDR2-tråden t.ex. Släpp konsolkrigarsargen och försök glädjas lite åt att det blir åka av den här generationen i stället. Konkurrens är bra för oss alla som spelar spel, både PS och Xbox kommer att växla upp.
Jump in.