Äntligen quiz-dags igen - Adjö Playstation 4!
Efter några veckors uppehåll är veckans quiz tillbaka, lagom till att vinka adjö till Playstation 4.
7/10. Nåja.
10 av 10. Att jag gjorde quizet är lögner och förtal!
5/10 Korrekta svar!
Du är kompis med både Rachet OCH Clank.
Felstavningsnisse? ^^
Off-brand-kopian!
7/10 Korrekta svar!
Nathan Drake sent you a friend request.
::::::::: Borde nog haft 9 poäng. Bommade 2 stycken som jag borde haft rätt på ::::::::::
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ ||
8/10, helt ok.
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
7 av 10. Slarvade lite, men skärpte mig på slutet.
Första gången på länge du kunde göra den också
7/10. Rätt OK med tanke på att PS4 inte varit min primära plattform under den gångna generationen.
Är det inte tekniskt sett fel att PSVR är den enda VR-lösningen till konsol? Släppte inte Switch nåt VR krafs i samband med Labo, typ? @Carl Johansson-Sundelius
I övrigt, 4/10. Känns rättvist.
Ps. Är man FZ-skadad om ens telefon ger förslagen "Joakim Bennet" och "Carl Johansson-Sundelius" som första förslag när man gör citationstecken på mobilen?! Finns det någon slags försäkringspremie man kan få utbelad eller dylikt tro?
Pps. "Tomas Helenius" kommer upp, men först när jag redan tryckt på "T" - så helt bortglömd är du inte!
Ad hoc addendum
Är det inte tekniskt sett fel att PSVR är den enda VR-lösningen till konsol? Släppte inte Switch nåt VR krafs i samband med Labo, typ? @Carl Johansson-Sundelius
I övrigt, 4/10. Känns rättvist.
Ps. Är man FZ-skadad om ens telefon ger förslagen "Joakim Bennet" och "Carl Johansson-Sundelius" som första förslag när man gör citationstecken på mobilen?! Finns det någon slags försäkringspremie man kan få utbelad eller dylikt tro?
Pps. "Tomas Helenius" kommer upp, men först när jag redan tryckt på "T" - så helt bortglömd är du inte!
Det låter som en feature allas telefoner borde ha. Fastän ”namn” låter lite som om man inte riktigt tror på personen.