Monster Hunter Tri
Monster Hunter är en av Japans populäraste spelserier. I väst har dock monsterjagandet reducerats till något nischat för de allra mest inbitna. Med storsatsningen Monster Hunter Tri jagar Capcom förändring.
#monster-hunter-tri, #nintendo, #capcom
ehum "Makalös grafik" ?
Är omdömena verkligen relativa till spelplattformen?
Hade hoppats ni jämförde med mer än bara spel på samma plattform :S
ehum "Makalös grafik" ?
ja men om dem hade gemfört me andra konsoler hade alal Wii spel fåt i Minus SKIT GRAFIK, wii klarar inte av samma grafik som andra konsoler, så det är bara dumt att gemföra me dem, Men ja håller me grafiken är riktigt snygg ifal man gemför me dem adnra WII spelen
Rwa?
ehum "Makalös grafik" ?
ja men om dem hade gemfört me andra konsoler hade alal Wii spel fåt i Minus SKIT GRAFIK, wii klarar inte av samma grafik som andra konsoler, så det är bara dumt att gemföra me dem, Men ja håller me grafiken är riktigt snygg ifal man gemför me dem adnra WII spelen
Någon har nog rökt någonting lite för mycket.
dom förnedrar hela Gamer-world!!!
Grinda för att få gear så att man kan döda en boss, så att man får bättre gear så att man kan döda svårare bossar, så att man får bättre gear så att man kan döda svårare bossar...
Låter som World of Warcraft fast med dinosaurier
Inte för att det behöver vara något dåligt
Det verkar faktiskt intressant..
´'`\o_O/´'`
Grinda för att få gear så att man kan döda en boss, så att man får bättre gear så att man kan döda svårare bossar, så att man får bättre gear så att man kan döda svårare bossar...
Låter som World of Warcraft fast med dinosaurier
Inte för att det behöver vara något dåligt
Det verkar faktiskt intressant..
hahaha
Ja jag vet att jag är bäst!
Första gången jag ser ett Wii-spel som jag skulle vilja ha.
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/
Får man fråga vad Classic Controller Pro är för något? Vad är skillnaden mot den vanliga?
Uppdaterad design som iaf ser ut att vara mycket bekvämare
Får man fråga vad Classic Controller Pro är för något? Vad är skillnaden mot den vanliga?
Tackar, den ser jäkligt mycket skönare ut en den gamla obekväma modellen!
Oh my fucking god... Vem har designat den där manicken?!?!? Var nog mig den fulaste handkontrollen någonsin, skäms inte Nintendo för något? Ska dom ändå släppa en "pro" så kan dom åtminstonde försöka göra det lite seriöst?
Jämför man med Xbox 360-handkontrollen som kostar 100kr mer, så blir man mörkrädd.
Har hört om Monster hunter frontier som kommer komma till pc, det verkar riktigt ballt ;P
Oh my fucking god... Vem har designat den där manicken?!?!? Var nog mig den fulaste handkontrollen någonsin, skäms inte Nintendo för något? Ska dom ändå släppa en "pro" så kan dom åtminstonde försöka göra det lite seriöst?
Jämför man med Xbox 360-handkontrollen som kostar 100kr mer, så blir man mörkrädd.
Snackar du om?
Är skönare än 360-kontrollen och ser inte alls så dum ut.
Tycker detta verkar ascoolt!