I Civilization-utmanaren Humankind hänger din framgång på berömmelse
I den senaste utvecklardagboken får vi veta hur man faktiskt vinner.
#Amplitude-Studios, #Humankind, #nyhetstips
Man skall inte lyssna för mycket vad som sägs i sådana här videos, för det är mycket blaj, i alla spel. Men det skall bli väldigt kul att se detta sedan, kanske detta blir mitt Civ6. Synd på grafiken men men, så är det väl nuförtiden...
The good Call to Power times will be remembered...
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Detta ser jag verkligen fram emot, det behövs en värdig motståndare till Civilisation spelen, inte för att jag inte gillar Civ spelen, jag älskar dem. Men det kanske får Civ att bli ännu bättre.
"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets
What you don't learn with wisdom, you learn with pain.
Detta ser jag verkligen fram emot, det behövs en värdig motståndare till Civilisation spelen, inte för att jag inte gillar Civ spelen, jag älskar dem. Men det kanske får Civ att bli ännu bättre.
Ja, det lär väl komma en Civ 7 så småningom. Jag hoppas också att Firaxis vågar göra en uppföljare till Beyond Earth också, kanske kalla den Alpha Centauri II till och med.
Fullt förtroende för Amplitude att leverera ett bra spel. Endless Legend och Endless Space 2 är riktiga fullträffar och är överlägsna vilket Civilization som helst.
Bilder på folk som sitter och pratar i en soffa, än att istället visa faktisk riktig gameplay.
Betyg 1/5. Kommer inte köpa.
Dessutom pratar dom på franska, hur fräckt.
0/5.
Bilder på folk som sitter och pratar i en soffa, än att istället visa faktisk riktig gameplay.
Betyg 1/5. Kommer inte köpa.
Håller dem samma klass när det gäller estetik och grafik så finns det inget att vara orolig över