Spela Warhammer: End Times - få en betanyckel
Ikväll drar betatestet av Vermintide igång, säkra din nyckel redan nu.
#warhammer-end-times-vermintide
Tack som fan!
Åh vad jag tycker om FZ som ger oss beta-nycklar <3
Passar även på att säga att jag gillar artiklarna, och nyheterna, ni är awesome FZ-crew.
PS: Har inte Joakim Bennet varit redaktør i PC gamer för en hel del år sedan? (tror jag kommer ihåg några bilder från half-life med lustiga texter under dem a la Joakim Bennet.
uhm, nyheten publicerades klockan 18.20 men utifrån innehållet så är som att den skall vara publicerad innan 17:00.
Mailet med betanyckeln jag fick står som skickat 16:58 trots att jag precis fick det (~19:05).
Har FZ en egen tidszon?
EDIT: Tack så mycket för nyckeln
Nycklarna trillade in sent. Jag missade min på grund av Calle, så vi kommer inom kort söka en ny redaktör.
I am the black wizards.
Det är samma här. Har någon fått tag på 2st nycklar och vill ge bort en så tar jag gärna emot en jag också.
Fick ingen på alien wares 9k+ utdelning, fick ingen på razorz 500st utdelning, Jobbar till 19.30 på ett ställe som inte har tillgång till internet så missar FZ,as utdelning, samt att ja inte har haft tur på 4 olika streams där dom delar ut nycklar nu... så tar gärna emot en nyckel om någon har hahah
Edit: Detta är btw varför FZ.se borde ha en MOBIL APP så man kan få upplysningar i telefonen när FZ.se lägger upp en ny nyhet så man har möjlighet att säga till någon vän att logga in och ta en.
Riktigt bra spel. Blir antagligen köp