Qpad MK-80
Det är frivilligt. Men du kanske tycker att det är bevämt att använda, inte stör dig på klickandet och vill ha ett tangentbord troligtvis fungerar lika hösten 2022?
Victims; aren't we all?
Skulle vilja påstå att de svarta cherry MX är att föredra oavsett vilka spel du faktiskt spelar. Sedan skulle jag också vilja säga att det är de bruna switcharna som bör anses som mångsidiga - dvs fungerar bra till både skriva och spela på.
En sak som recensionen aldrig nämde heller vart key caps stabilizers. Zowie och Razer har ju skippat dessa vilket leder till att kunder klagat på att tangenterna kan fastna i nedtryckt läge + gå emot varandra. QPADs tangentbord ser ut att vara ett X-armor U9BL men sägs vara "vidarutvecklat" utav QPAD själva. Har de då lagt in key caps stabilizers undrar jag ? Kanske något du kan svara på här i tråden om inte annat.
"It aint about power, it's about balance!" InitialD
Fick en test av MK-80 med BFBC2 i helgen och måste säga att jag blev mäkta imponerad. Har suttit på G15 och G510 mycket för att jag gillar deras LCD för ex. TS och ingame info (Övriga G-knappar använder jag inte)
Fast jag tänker garanterat offra LCD'n och plocka ett MK-80 - Vilken känsla!