Datorbutiken.com avvecklar verksamheten
Inet är helt enkelt bäst. Inga slår dem när det gäller professionalitet och kundbemötande. Guldstjärna.
Jag som precis köpte saker i fredags från inet, kunde man fått fri frakt.. 30kr åt skogen!
Iofs fick man godis när man handlade, en sån lakritsstång med rabarber smak.
Antar att Datorbutiken fick för mycket badwill iom konkursen som händer 2008 eller om det var 2009.
Svårt att ta över ett sådant namn efteråt.
Nej, fyfan för komplett med sina sjuka fraktpriser...
Tack och lov för att affärer som Inet finns, dem är galet svårslagna
|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
Handlade från DB för ett par år sedan, men gick över till Dustin/Komplett. Har inget negativt att säga om DB, kanske jag hade tur?
Hur som helst, väldigt bra av dom att avsluta på ett bra sätt och ta hand om de kunder som är kvar. Flera andra webbshoppar av varierande storlek har fått slå igen under 2000-talet och många av dom har bara lämnat kunderna vind för våg. Skönt att se att det är någon som inte bara tar pengarna och sticker.
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
Visste inte ens att datorbutiken fortfarande fanns. Trodde att dom gått i konkurs för flera år sen.
Mmh, de kom tillbaka ett kort tag, men kom aldrig i närheten av att konkurera med komplett igen, särskillt då komplett växt på den nordiska marknaden
[TDL]Ngoba thina siya zazi
Alltså inte bara jag som fått lakrits när jag beställt från inet. Helt klart värt att köpa ny dator bara för det...
köpte lite minnen från Inet för nåt år sedan. i kartongen låg nån slags lång godis. antog att det var en knubbig, mumsande lagerarbetare som tappat i. tydligen hade jag fel i det antagandet.
Heh. Otroligt att det är så mkt snack om godiset. Verkar vara ett lyckat knep att få folk att beställa mer datordelar för tusentals kronor bara för att det ligger en 50-öres lakris i.
Jag fick btw ett par mintgodisar från DB då jag beställde men det kanske dom inte har gjort på sistone.... kanske det var därför dom konkade...
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.