GTA-producenten Leslie Benzies Mindseye får trailer och släppdatum

Robot
GTA-producenten Leslie Benzies Mindseye får trailer och släppdatum

Ett actionspel kopplat till deras kommande spelbyggarplattform, Everywhere.

#Build-a-rocket-boy, #Everywhere, #Mindseye

Medlem

Rätt märkligt att de först släppte trailers med gameplay som såg allmänt skräpiga ut och nu släpper en trailer med 50% CGI. Blir nog 6/10 det här.

Medlem

Det är därför Mindseye ser så meh ut, för att dom använder ett verktyg som "Svenssons" ska kunna använda och förstå?

Känns som att det behöver vara lite begränsat jämfört med andra verktyg som spelutvecklare använder.

Jag kan ha fel, det var bara min första tanke när jag läste den här nyheten.

Medlem
Skrivet av jehuty:

Det är därför Mindseye ser så meh ut, för att dom använder ett verktyg som "Svenssons" ska kunna använda och förstå?

Känns som att det behöver vara lite begränsat jämfört med andra verktyg som spelutvecklare använder.

Fast det ser ju 100ggr bättre ut en t.ex. Roblox, spelet de uppenbarligen vill vara en vuxenvariant av.

Medlem

Trodde release var längre bort, trevlig överraskning.

Medlem
Skrivet av jehuty:

Unreal Engine och dylika out of the box är inte heller särskilt svåra för Svensson att förstå sig på. Det är när man börjar trixa med minneseffektivitet och avancerade modifikationer av kodbasen som det blir klurigt - vilket bara väldigt seriösa utvecklare gör.

signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: MSFS 2024
Sen: Project 007 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem

Där finns en QR-kod på regskylten i slutet på trailern...

1
Skriv svar