Knip The Lord of the Rings: Return to Moria gratis hos Epic
Hjälp dvärgarna att ta tillbaka sitt hem i berget.
#Free-range-games, #Return-to-moria, #The-lord-of-the-rings
Vill man lyxa till det kostar Gollum-spelet endast 5€ på Steam sedan.
Eller! Så tar man ut en 50-lapp på närmaste affär, och använder denna som dasspapper - ungefär lika mycket njutning för pengen!
För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.
Tror jag är trött...läste "Knip" som ett engelskt ord av någon anlednigen och begrep ingenting... "Knip - the lord of the rings"
Själv har jag associationen med den där gympa-tjejen från 80-talet.
"knip! knip!"
Själv har jag associationen med den där gympa-tjejen från 80-talet.
"knip! knip!"
Den då knappt 40-åriga tjejen Susanne Lanefelt. Hon är igång ännu!
Eller! Så tar man ut en 50-lapp på närmaste affär, och använder denna som dasspapper - ungefär lika mycket njutning för pengen!
Skulle till och med kunna våga mig på att påstå att 50-lapp som dasspapper är en bättre investering.
Men, vad vet jag!
Skulle till och med kunna våga mig på att påstå att 50-lapp som dasspapper är en bättre investering.
Men, vad vet jag!
Kanske till och med köpa dasspapper för 50-lappen hade vart en ännu bättre investering?
Kanske till och med köpa dasspapper för 50-lappen hade vart en ännu bättre investering?
Whow! Sakta i backarna, nu börjar vi bli orimligt rimliga känner jag.
Nu sket jag och jag har slut på dasspapper! Nån som kan ta en 50-lapp och köpa till mig?
Jag har swishat 50 spänn till din app nu. Använd telefonen och torka med.
Nu sket jag och jag har slut på dasspapper! Nån som kan ta en 50-lapp och köpa till mig?
Jag kan gifta en Gollum från steam, men det ger dig väl bara mer skit att ta hand om?
Jag kan gifta en Gollum från steam, men det ger dig väl bara mer skit att ta hand om?
Nu är det juletider och då kan vi väl försöka vara snälla mot varandra, och alltså inte ge bort kopior av Gollum?
För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.
Nu är det juletider och då kan vi väl försöka vara snälla mot varandra, och alltså inte ge bort kopior av Gollum?
Det har du självklart helt rätt i! Grinchen i mig kom fram, ber om ursäkt..
Har lirat lite några kvällar förra veckan med polarna, och fler kvällar lär det bli. Riktigt skoj i co-op.
Edit: Jag fann det så pass kul att jag köpte det till PS5 då jag mycket hellre spelar där. Det är crossplay så det går fint att spela med polarna på PC.
00:00:02:42
Den då knappt 40-åriga tjejen Susanne Lanefelt. Hon är igång ännu!
Morsan går på gympa med Lanefelt, tydligen galet pepp!
Blev extra skitnödig när jag såg denna kommentar. Faktiskt lite rädd också! Tänk att behöva genomlida det där "äventyret" 👀😱
Någon som vet om Return to Moria har blivit bättre än vid släpp. Tyckte det var riktigt segt och tråkigt, testade att spela solo vid release.
Spelar tillsammans med flickvännen och då är det helt okej spel. Tror att spela ensam att det inte är så kul...