Playstation Plus Premium/Extra får Monster Hunter Rise och annat

Robot
Playstation Plus Premium/Extra får Monster Hunter Rise och annat
Medlem

Jag tog mig friheten att klippa ner er onödigt långa text till en mer lättläst, komprimerad nyhet:
... bra och varierad månad för prenumeranterna. Det vankas ... incest och kannibalism.

Medlem

Går det att lira Crusader Kings III på playstation? Eu4 fungerar ju bäst på PC...

Medlem

Daxter vore kul att köra men får se om jag kanske nöjer mig med Extra den här gången. Annars blir det nog att testa Monster Hunter.

Medlem

Usch, vad lökigt det låter att spela Football Manager och Crusader Kings på konsol!
Jag lirar på allt, så ingen hat från min sidan, men just de spelen känns som PC-spel IMHO.

Skribent
Skrivet av Starscream:

Usch, vad lökigt det låter att spela Football Manager och Crusader Kings på konsol!
Jag lirar på allt, så ingen hat från min sidan, men just de spelen känns som PC-spel IMHO.

Football manager vet jag inte. Men CK3 funkar faktiskt riktigt bra då de anpassat gränssnittet på ett bra sätt för konsol. Sen föredrar jag nog också PC, men det är rätt skönt att sitta i soffan och se över sitt kungadöme också.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Starscream:

Usch, vad lökigt det låter att spela Football Manager och Crusader Kings på konsol!
Jag lirar på allt, så ingen hat från min sidan, men just de spelen känns som PC-spel IMHO.

Ja, håller med helt. Lirar på både PS5 och PC, men har svårt att tänka mig de spelen på konsol. Men regnar semestern bort så...


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Football manager vet jag inte. Men CK3 funkar faktiskt riktigt bra då de anpassat gränssnittet på ett bra sätt för konsol. Sen föredrar jag nog också PC, men det är rätt skönt att sitta i soffan och se över sitt kungadöme också.

Sitter i soffan o lirar allt från min PC. Har inte haft en monitor på minst 10 år.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Tre väldigt bra spel som jag kan lägga hundratals timmar på, men till helt andra format än vad de försöker ge bort dem till...

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Football manager vet jag inte. Men CK3 funkar faktiskt riktigt bra då de anpassat gränssnittet på ett bra sätt för konsol. Sen föredrar jag nog också PC, men det är rätt skönt att sitta i soffan och se över sitt kungadöme också.

Detta glädjer mig att läsa. Vill gärna spela spelet på PS5 men var orolig över kontrollen.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

1
Skriv svar