Hur många äger en Yamaha R1
äger en Yamaha XT600E -01 just nu, men troligen blir det nån form av Streetfighter eller kanske Supermotard istället.
minns när jag för skojs skull kollade upp vad försäkringen skulle kosta för mig om jag köpte en "Retta" när jag var 18 (samt bor i centrala Jönköping), om jag inte minns fel så var det 27.000 kr om året (hel/hel).
så efter 3 år hade jag nästan köpt en retta till i försäkringspengar...
Go for it - ALL or Nothing!
p.s en internet-kompis (over @ sporthoj.com) som kör motard skrev en underbar krönika om den dagen han fick testa båda en R1'a och en R6'a (och tidigare bara haft en offroad samt motard under skrevet tidigare)
han föreslog R6'an för att dess kraft var mer än tillräckligt, precis som R1'an fast i "mild form" hehe, men främst av allt så var det för att körställningen och speciellt greppet runt tanken med knäna som gjorde att han valde den.
det gjorde att hojen kändes/var smidigare och något han tjänade in på vid varje kurva.
Go for it - ALL or Nothing!
oh, vet vad du menar:D Har en polare till mig som kör en suzuki GZX1000 men HANS polare han en R1 och efter Magnus (min polare då) porvkörde den , det enda han gjorde var Ô.Ô
MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit