Inaktiv

huxflux, mja, anledningen till att det smakar skit är ju att man hällt i en massa prylar som smakar just... skit.

signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

Medlem
Skrivet av nolimitsoya.:

huxflux, mja, anledningen till att det smakar skit är ju att man hällt i en massa prylar som smakar just... skit.

ja, men eftersom de mest desperata fyllesvinen kan tänka sig att dricka skit så har de även lagt till kräkmedel

signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Inaktiv

de desperata fyllesvinen bryr sig inte om kräkningarna heller, uppenbarligen.

signatur

#komsi - the Quiet life.

Medlem

hehe, det kanske går att utveckla immunitet mot den verksamma substansen i kräkmedel. skål på mig!

signatur

Medlem

Har hört att de försöker filterar T-röden på olika sätt för att få bort kräkmedlet, men vet inte om det bara är bull. Har aldrig sålt T-röd till någon som uppenbart varit alkis iaf.

Medlem

Man filtrerar T-röd genom vanligt vetebröd. De lite större partiklarna i kräkmedlet fastnar i limpan och resten av skiten kommer ut. Det betyder självklart inte att det är nyttigt att dricka, men det är iaf lite enklare att trycka i sig skiten.

signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

Medlem
Skrivet av Klfh:

Man filtrerar T-röd genom vanligt vetebröd. De lite större partiklarna i kräkmedlet fastnar i limpan och resten av skiten kommer ut. Det betyder självklart inte att det är nyttigt att dricka, men det är iaf lite enklare att trycka i sig skiten.

Har du fått det där från en säker källa (med säker menar jag packad och utan spya på kragen)? Jag läste något liknande i Populärmusik från Vittula, men tog det inte direkt på allvar

signatur

Medlem

Det är oxå en myt, det fungerar inte.

signatur

Butt!

Medlem

Låter som när man filterar ful-öl till fin-öl!

Inaktiv
Skrivet av cammo:

Det är oxå en myt, det fungerar inte.

det hindrar inte människor från att hinka i sig skiten, bevisligen. och skokräm, och tvål, och allt annat dumt de hittar på...:down:

signatur

#komsi - the Quiet life.

Medlem

För att efter en viss del av vätska (sprit tillex) skulle kroppen må jävligt mycket sämre än om man drack normalt mycket av det antar jag.

Edit: Såg inte de två andra sidorna. -.-

Medlem
Skrivet av Hwergelmer:
Skrivet av Klfh:

Har du fått det där från en säker källa (med säker menar jag packad och utan spya på kragen)? Jag läste något liknande i Populärmusik från Vittula, men tog det inte direkt på allvar

Mja, en kemilärare jag har. Snubben brukar underhålla oss med att tända eld på katedern för att demonstrera redox-reaktioner och förklara hur man gör knark av svampar som växer ur älgskit, så det är andrahandsiformation. Jag har inte kollat upp det närmre dock

Edit: Han är en sådan som verkar vara packad jämt, och han hade inte spya på kragen, så de kriterierna kan väl fyllas med lite god vilja

signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

Medlem
Skrivet av Klfh:

... och förklara hur man gör knark av svampar som växer ur älgskit, så det är andrahandsiformation. Jag har inte kollat upp det närmre dock

Vore kul att se hans magiska formel för att göra knark av den typen av svampar. Mängden psilocin som finns i dyng-, rot samt gul kragslätskivling (de enda svamparna i sverige som växer på älg- eller koskit) har för liten effekt för att överhuvudtaget ge någon verkan, vilket gör att de är inaktiva svampar.

Såvida han nu inte förväxlar dom med toppslätskivling som har en mängd på 0.98% psilocybin så snackar han bokstavligen "skit".

8)

Drugs are bad, mmkay...

Medlem

And Jingai goes science on us!

Jag gick ut en sväng där jag bor och pratade med alkisarna. Trevliga killar. Tydligen arbetar man bort kräkreflexen (vilket iof är ganska logiskt när man tänker på det) så kan man dricka skiten om man blandar det med något som smakar väldigt starkt så skitsmaken inte känns så mycket.
Så filtrering är antagligen en myt, men det går att kringgå problemen ändå.

Medlem
Skrivet av jingai:
Skrivet av Klfh:

... och förklara hur man gör knark av svampar som växer ur älgskit, så det är andrahandsiformation. Jag har inte kollat upp det närmre dock

Vore kul att se hans magiska formel för att göra knark av den typen av svampar. Mängden psilocin som finns i dyng-, rot samt gul kragslätskivling (de enda svamparna i sverige som växer på älg- eller koskit) har för liten effekt för att överhuvudtaget ge någon verkan, vilket gör att de är inaktiva svampar.

Såvida han nu inte förväxlar dom med toppslätskivling som har en mängd på 0.98% psilocybin så snackar han bokstavligen "skit".

8)

Drugs are bad, mmkay...

Titta inte på mig. Jag är nykterist och stenhård drogmotståndare. Spenderade den lektionen med att plocka små blå blommor

signatur

Medlem

haha, kemilärare är ett underligt släkte. våran var alltid småfull. när det var sån där "föräldradag" eller vad det kallas så visade han hur man destillerar mäsk :crazy:

signatur

Inaktiv

min kropp är stenhård drogmotståndare, dessvärre är inte min vilja det

signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

till OP, om du vill göra en skoldag rolig, drick lite innan du sticker dit, så du är lite smågroggig, lovar att de kommer bli skit ball
*skämt, jag uppmanar inte folk att dricka*

Medlem

Satan: Bra ide, då blir det lite som efter champagnefrukosten när man tog studenten

signatur

Inaktiv

Finns det inte kräkmedel i etanol bränslet som finns på mackarna?

Medlem

Annars om du vill fejka feber är en massa tandkräm. Helt ofarligt. Du får feber i någon timme sen är det chill.

signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

Du kan ju försöka få tag i syrup of ipecac: [http://en.wikipedia.org/wiki/Syrup_of_ipecac]

Och så en demostration(Alla vet ju att allt som händer i Family Guy är sant ) :
[http://www.youtube.com/watch?v=KghzMaaJPRE]

Inaktiv
Skrivet av Karmalicious:

Det finns kräkmedel i t ex T-röd just för att det inte ska drickas. Det finns dock inte i alla vätskor då det i vissa fall skulle bli mycket värre om man kräktes, och i andra fall p g a av att natureringen skulle förstöra produktens användsningsområde. T-röd är t ex Dubbelnaturerad med både ett illasmakande ämne och ett kräkmedel. Allt för att skydda våra stackars alkisar.

Man lär sig ett och annat på att jobba på bensinmack.

T - röd lägger man på HALSEN! inget annat!

signatur

My way is better than yours :D

Medlem

Du får gurgla T-röd bäst du vill. Själva nyttjandet av T-röd vet jag lite om. Jag är inte den som är den. Gurgla, skjöl runt, känn bouqueten, gör vad du vill med T-röden. Alla njuter vi på olika sätt av vår röde lille vän.

Inaktiv

nu menar jag PÅ halsen INTE i halsen -.-.. (stora boxtäver pga IceMan *ironi*)

signatur

My way is better than yours :D

Medlem

Köp en burk med proteinpulver med chokladsmak, blanda det med vatten och lite kreatin, det är måttligt vidrigt

Medlem

Tror det mesta i den här tråden är ren så kallad Bullshit. <3

Medlem

1.skola
2.ventiliationsystem
3.ny öppnad burk surströmming

Beprövad succe

signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

Surströmming? När jag pluggade upp min kemi på komvux satt några jeppar alltid längst bak i klassrummet - en dag när läraren gått för att hämta/kopiera något öppnade de fönstret och gick ut. Strax efteråt började folk som satt långt bak hosta och få problem med andningen, varpå vi började ana oråd, och snart gick det knappt att befinna sig i rummet längre.

Någon av jepparna hade alltså haft med sig något slags tårgas, varpå en annan skulle kolla och "testa" lite grann. De två inblandade dök aldrig upp igen...

Medlem

Notums succé är just också en succé en skola här i kring som blivit utrymd och sanerad pga av det.

Till kräkdebatten: Myten om kräkmedel i spit är 100% lögn och innehåller alltså ingen dvs 0% sanning. Därimot tillsätter man som nämnt smakämnen i t ex T-röd som gör att det smakar så jävla illa som det bara går.

Jag tvivlar starkt på att det skulle innehålla någon form av kräkmedel, tror de litar att det smakar så illa att du inte kan hålla det inne.

Skriv svar