Gissa Screenshot ifrån spel leken
En klassiker igen:

LordDaimos - 10
Jokkocze, Drunken_monkey_boxer, WildThing - 8
Ariath, Fairfax, Greger, Zyrax - 7
Kow - 6
Lave, Zelaxe, Night Hawk - 5
Fraizer, Esslan, Narcisuss - 4
tysonayt, Lyrisius, PapaBea - 3
BULP, MrTicky, peter_lovgren, , q0rra, Highbyte, Boulund, Mondainai, Ctrl, Xphome, nagash,Exeron- 2
båtsman, görmen, ScarFace , Cane, nikooru_belmont, McKain, sabel, bapelsin, Zerpent, lyktstolpen, Zedrix, Nocturne, Bukload, Jjonte, sno0zer, Taklagarn, Conspiracy, swonka, Ikkay, erge, Fission Mailed, Parzec, cbird - 1
Ok. Här kommer den. Säkert är det nån som kan.
LordDaimos - 10
Jokkocze, Drunken_monkey_boxer, WildThing, Ariath - 8
Fairfax, Greger, Zyrax - 7
Kow - 6
BULP, MrTicky, peter_lovgren, , q0rra, Highbyte, Boulund, Mondainai, Ctrl, Xphome, nagash,Exeron- 2
båtsman, görmen, ScarFace , Cane, nikooru_belmont, McKain, sabel, bapelsin, Zerpent, lyktstolpen, Zedrix, Nocturne, Bukload, Jjonte, sno0zer, Taklagarn, Conspiracy, swonka, Ikkay, erge, Fission Mailed, Parzec, cbird - 1
C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik
Sova kan man göra när man dör eller vad? Fasen.
Alpha Omega.
Detta är absolut sista ledtråden. Jag har med svårighet googlat på mina egna ledtrådar och fått fram spelet men nu blir det en bit av en kaka.
C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik
Då kör vi ett gammalt spel igen:

LordDaimos - 10
Jokkocze, Drunken_monkey_boxer, WildThing, Ariath, Zyrax - 8
Fairfax, Greger - 7
Kow - 6
Är nog en kombination av att folk har tillbringat för mycket tid framför datorn och att google kan vara till väldigt stor hjälp. Den bilden jag la upp nu senast tänkte jag skulle vara lite att bita i och med tanke på att ingen gissat än så verkar det vara så. Om ni behöver någon ledtråd så säg till.