Gissa Screenshot ifrån spel leken

Medlem

Cosmic spacehead

Medlem

helvete, trodde den var svår! rätt

Medlem

Underskatta aldrig google

Medlem

En klassiker igen:

LordDaimos - 10

Jokkocze, Drunken_monkey_boxer, WildThing - 8

Ariath, Fairfax, Greger, Zyrax - 7

Kow - 6

Lave, Zelaxe, Night Hawk - 5

Fraizer, Esslan, Narcisuss - 4

tysonayt, Lyrisius, PapaBea - 3

BULP, MrTicky, peter_lovgren, , q0rra, Highbyte, Boulund, Mondainai, Ctrl, Xphome, nagash,Exeron- 2

båtsman, görmen, ScarFace , Cane, nikooru_belmont, McKain, sabel, bapelsin, Zerpent, lyktstolpen, Zedrix, Nocturne, Bukload, Jjonte, sno0zer, Taklagarn, Conspiracy, swonka, Ikkay, erge, Fission Mailed, Parzec, cbird - 1

Medlem

Inte bara jag som spelade det när jag var liten med andra ord. Det var rätt, kör på med ett nytt screenshot.

Var tog xXMarcusXx inlägg vägen?

Medlem

Donald Duck på C-64.

Edit: Kanske inte C-64 men Donald är det iaf.

signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Är väl fortfarande fritt fram då om inte xXMarcusXx vill få sin poäng.

Medlem

Inte riktigt rätt Ariath, men nära.

Medlem

Ok. Donald Duck´s playground:)

Några futtiga sekunder Zlampan he he;)

signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Donald Duck's Playground

edit: men vafan

Medlem

Det var rätt Ariath. Du får lägga upp en screenshot då, xXMarcusXx svarade rätt men tog bort inlägget direkt efteråt.

Medlem

Ok. Här kommer den. Säkert är det nån som kan.

LordDaimos - 10

Jokkocze, Drunken_monkey_boxer, WildThing, Ariath - 8

Fairfax, Greger, Zyrax - 7

Kow - 6

BULP, MrTicky, peter_lovgren, , q0rra, Highbyte, Boulund, Mondainai, Ctrl, Xphome, nagash,Exeron- 2

båtsman, görmen, ScarFace , Cane, nikooru_belmont, McKain, sabel, bapelsin, Zerpent, lyktstolpen, Zedrix, Nocturne, Bukload, Jjonte, sno0zer, Taklagarn, Conspiracy, swonka, Ikkay, erge, Fission Mailed, Parzec, cbird - 1

signatur

Medlem

Catch a thief?

Medlem

Tyvärr Zyrax.

Edit: Kanske är för svår. Ledtråd: Release-året var 1986. Till vilken maskin är det inte svårt att gissa:)

signatur

Medlem

Hmmm... får nog överlåta den här till någon annan, svårt att ens ta hjälp av google här.

Medlem

Jag måste bege mig från Das Forum men en sista ledtråd kommer här.

Alpha.

Skulle någon pricka rätt så godkänn er själva och fortsätt.

signatur

Medlem

Escape from the dark prison

Var visst fel år på den gissningen.

Medlem
Medlem

Sova kan man göra när man dör eller vad? Fasen.

Alpha Omega.

Detta är absolut sista ledtråden. Jag har med svårighet googlat på mina egna ledtrådar och fått fram spelet men nu blir det en bit av en kaka.

signatur

Medlem

Secret of kandar

Medlem

Helt korrekt Zyrax. Nä fan, jobbet bara kommer närmare. Gonatt:)

signatur

Medlem

Då kör vi ett gammalt spel igen:

LordDaimos - 10

Jokkocze, Drunken_monkey_boxer, WildThing, Ariath, Zyrax - 8

Fairfax, Greger - 7

Kow - 6

Medlem

hur kan ni vara då duktiga? ni känner fanimej igen vartenda spel, hur bär ni er åt?. Jag klara inte många ja kan jag säga

signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Paperplane?

det spelet jag spelade för hundra år sedan till Mac såg iofs anorlunda ut..

signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Är nog en kombination av att folk har tillbringat för mycket tid framför datorn och att google kan vara till väldigt stor hjälp. Den bilden jag la upp nu senast tänkte jag skulle vara lite att bita i och med tanke på att ingen gissat än så verkar det vara så. Om ni behöver någon ledtråd så säg till.

Medlem

Fel svar, SeniiL, men du har i alla fall rätt att spelet är rätt gammalt.

Medlem

Jag lägger upp en bild till, som jag dock fick modifiera lite för att inte säga spelnamnet rakt ut:

För att ge ytterligare en ledtråd så är det ett Commodore 64 spel.

Medlem

Nu får ni gissa, jag vet ju redan vilket spel jag lägga upp nästa gång jag har rätt.

Nästa ledtråd blir att spelet är från 1986.

Medlem
Medlem

Bra att du kommer och reder ut saker och ting kow. Deceptor är rätt.

Skriv svar