Ny Doom: The Dark Ages-video tar oss till Cosmic Realm
Varenda trailer från det spelet visar samma sak - fienderna bara står där och väntar på att bli dödade. Verkar inte vara någon som helst utmaning i striderna.
Förmodligen för att de kör på Easy för demonstrationsskäl. Prova kör spelet på Hard eller Nightmare du så får du känna på andra bullar - kan jag intyga.
Förmodligen för att de kör på Easy för demonstrationsskäl. Prova kör spelet på Hard eller Nightmare du så får du känna på andra bullar - kan jag intyga.
Har du spelat det?
Jätteintressant information.
Varenda trailer från det spelet visar samma sak - fienderna bara står där och väntar på att bli dödade. Verkar inte vara någon som helst utmaning i striderna.
Jag håller med, känns väldigt tafatt, stillastående fiender som dör av ett skott.
Har du spelat det?
Nej, det skulle ju vara omöjligt. Men det låter otroligt ologiskt att de plötsligt skulle göra ett spel superlätt när deras föregående spel inte är det - beroende på vilken inställning på svårighetsgraden det är förstås. När man visar upp spel som spelföretag så spelar man alltid på lättare svårighetsgrader.
Kanske är mer anpassat för konsolspelare.
Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.