Skön, grön, brutal spelhelg
Spelandet i helgen blir minimalt då det är 24 timmar jobb (12 timmar lördag och 12 timmar söndag) men nästa vecka blir en spelvecka av rang. Tarkov, Hearthstone Battlegrounds och eventuellt lite Helldivers 2 för omväxling. Det kan bli nån klick nostalgi också med extremt gamla spel
C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik
Clair Obscur: Expedition 33 är nedladdat och väntar. Tyvärr är jag halvt knockad i en förkylning så det lär nog inte bli så många timmar.
Spelar TMNT på min Twitch 18:30 om någon är sugen på att kolla.
Började lite igår, kom en bit, men fick slut på continues. Nu är jag klokare och hoppas kunna bli klar med spelet!
de blir oblivion remaster nog hela helgen tror jag.
Samma här, råkade testa för några dagar sedan och nu är jag fast... hoppsan!
Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 9070 xt | samsung 980 pro |
Clair Obscure för hela slanten
Har bestämt mig att pausa Endera Magnolia som hållit mig sysselsatt de senaste kvällarna,( pausar med lite vemod faktiskt), Har aldrig tidigare gillat s,k plattforms spel pga styrningen som fått mig totalt villrådig, upp ner sida och inte 360. Men Ender Magnolia eller rättare sagt Mandragora som jag började spela tidigare ( som tyvärr vid tre tillfällen sabbat savefilen på xsx att jag gav upp då jag inte pallade starta om och om igen trots det är kanon )
Så helt begeistrad av en ny genre i plattform köpte jag på mig ett antal till xsx bl a Prince persia , Tales of Iron 1 och 2 Men de får vila ett tag för ny blir det Clair Obscure
Art of Rally blir det i alla fall
Måste testa det snart, det ser helt fantastiskt ut!
Samma här, råkade testa för några dagar sedan och nu är jag fast... hoppsan!
haha,. råkade testa.. du var allt sugen tror jag!
Admin för SpelClockers
Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!
Ord är mer än tre bokstäver...
haha,. råkade testa.. du var allt sugen tror jag!
Med betoning på "råkade"
Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 9070 xt | samsung 980 pro |
Måste testa det snart, det ser helt fantastiskt ut!
Det är väldigt kul när man får lite häng på det
Inledde helgen med klassikern Wheel of Time från 1999. Köpte det för 15 kr på GOG-rea. Bra pris, minst sagt. Hade roligt med det i några timmar - mycket nostalgi och faktiskt ganska trevligt rent speltekniskt. Tyvärr kraschar det aningen för ofta för att jag ska orka kämpa mig igenom hela spelet.
Nu sitter jag istället och väntar medan Alan Wake 2 laddas ner. Det har legat på min 'att köpa'-lista sedan det släpptes och nu när jag såg det på Epic-rea (halva priset) kunde jag inte låta bli. Ska bli riktigt kul att sätta tänderna i Hoppas att det gör sig bra med gamepad så att jag kan halvligga i soffan.
När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.
Det är väldigt kul när man får lite häng på det
Yes, har spelat en del Rush Rally Origins på sistone och det är väl lite liknande... Om än inte i närheten av lika artsy fartsy!
Ja det kommer nog bli två timmar Ghost Recon Breakpoint per kväll om jag känner flickvännen och hunden rätt.. Det brukar bli att man klämmer in ett uppdrag på storyn och rensar POIs tills man blir trött. La Balatro på hyllan i ett par veckor men kan kanske försöka mig på att klara av en av gul lek på gröna svårighetsgraden nu i helgen. Har dock inte fått in nån bra strategi på hur man ska spela än sålänge.
I have spoken..