Naoe är Assassin's Creeds snabbaste lönnmördare hittills

Robot
Naoe är Assassin's Creeds snabbaste lönnmördare hittills
Medlem

Det är något jag alltid velat ha i mina Assassin’s Creed spel, möjligheten att kunna springa med armarna sträckta bakåt, det fulländar verkligen ninja upplevelsen…
Känns som om man vill ha spel om samurajer och ninjor så bör man skaffa en PS5, Ghost of Tsushima, Rise of the Ronin, och kommande Ghost of Yōtei, de verkar ha bättre koll på det ämnet.

Medlem
Skrivet av Atilaa:

Det är något jag alltid velat ha i mina Assassin’s Creed spel, möjligheten att kunna springa med armarna sträckta bakåt, det fulländar verkligen ninja upplevelsen…
Känns som om man vill ha spel om samurajer och ninjor så bör man skaffa en PS5, Ghost of Tsushima, Rise of the Ronin, och kommande Ghost of Yōtei, de verkar ha bättre koll på det ämnet.

Samuraidelen har de spelen bra koll på, men stealth och ninja delarna i båda de spelen är ju ganska mediokra. Har inga höga förhoppningar men är nyfiken på hur det blir i Shadows.

Medlem

Jag har sett på alla film snuttar jag hittat och Naoe är den enda av dom två jag vill spela. Dels för att jag gillar stealth men också för att man spelar som en ninja.

Medlem
Skrivet av Force:

Samuraidelen har de spelen bra koll på, men stealth och ninja delarna i båda de spelen är ju ganska mediokra. Har inga höga förhoppningar men är nyfiken på hur det blir i Shadows.

Snackar vi 'Social stealth' från de tidigare Assassin's Creed -spelen, eller jämför vi med något annat?

Kan nog påstå att Ghost of Tsushima har vassare stealth gameplay än något av de senare delarna av AC i vilket fall, allra helst om vi enbart skulle räkna Origins -> Valhalla.

Går ju såklart att köra stealth i Rise of the Rōnin också, men det är lite mer av en utmaning.

Medlem

Tror det blir ett köp av detta, först AC spel jag köper sen Odyssey - Även om man är lätt förberedd på att bli besviken med Shadows.

Väntat sen Assassins Creed 2 på AC i Japan - Så känner att jag måste ge det en chans i varje fall.

Medlem

Narutospringning är inte realistiskt för 5 öre, det är ett dumt animepåhitt.

Jag såg 2 tonårstjejer som försökte narutospringa på gräsmattan nedanför min balkong. Det slutade med snubbling och munnen full med gräs.

Tips från coachen: Spring inte med armarna bakom ryggen för du måste ta emot med ansiktet när du ramlar för armarna hinner inte fram.

Medlem

Har de en mörkhyad samuraj kan de lika gärna köra fullt ut med Naruto-springande.

signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skrivet av Razuco:

Jag har sett på alla film snuttar jag hittat och Naoe är den enda av dom två jag vill spela. Dels för att jag gillar stealth men också för att man spelar som en ninja.

Exakt.

Själva settingen är ju gjord för stealth. I tidigare spel har det ju oftast varit fördelaktigt att bara vara en mindless köttkvarn som maler ned NPCs

1
Skriv svar