Rejäl rea på Playstation Store-spel i december

Robot
Rejäl rea på Playstation Store-spel i december

Och black friday-rean tar slut i dag, eftersom det är måndag.

#playstation, #playstation-5, #ps5

Medlem

"Rejäl rea" är väl att ta i om man sneglar på Prisjakt. Men om man tycker om att köpa via PS Store så visst.

Redaktör
Skrivet av Fatmajk:

"Rejäl rea" är väl att ta i om man sneglar på Prisjakt. Men om man tycker om att köpa via PS Store så visst.

Jag rubbar om så det är tydligt att rean gäller i PS Store.

signatur
Medlem

Typ alla finns billigare på skiva.

Tyvärr så är det dessa priserna vi får nöja oss med när skivorna försvinner.

Medlem
Skrivet av Siegfried:

Typ alla finns billigare på skiva.

Tyvärr så är det dessa priserna vi får nöja oss med när skivorna försvinner.

Eh nää ? batman billigare än 55kr på skiva var ?

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Eh nää ? batman billigare än 55kr på skiva var ?

Begagnat är det billigare. Men de andra finns billigare på skiva, nya om man nöjer sig med Jedi survivor istället för båda. Och hogwarts till Xbox One eller ps4

Medlem

Vette fan om jag skulle kalla detta för rea.....

Men så är det när det är en nedlåst butik som inte tillåter tredjepartsförsäljning.

signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Det var inget som gav fjong precis. Då var R&C Rift Apart för 199 kr på Webhallen en bättre deal, eller 180 eller var det nu var för FFXVI på El Gigante. Inget över 350 kr kan kallas rea

Medlem

Jag väntar på en rea på Rogue Trader men jag verkar få vänta länge på en sådan.

Medlem

Någon som testat Gran Turismo 7 med VR och kontroll? Är det bra eller bör man skaffa en ratt om man ska köra i VR?

Medlem
Skrivet av Ibenaben:

Någon som testat Gran Turismo 7 med VR och kontroll? Är det bra eller bör man skaffa en ratt om man ska köra i VR?

Det funkar bra, men givetvis blir det en helt annan sak med ratt.

signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Den här rean har typ samma reapriser som PSN haft senaste året vid alla reaperioder, var t ex samma priser under större delen av sommaren.

Skrivet av Ibenaben:

Har kört med PSVR2 precis efter release, körde främst med ratt i min Playseat challange stol.
Körde även en del med handkontroll i soffan, funkade förvånansvärt bra så länge man använder motionstyrningen istället för spakarna.
Gör mycket för känslan att styra med ”rattkänsla”.

Men det häftigaste var den sinnessjuka inlevelsekänslan man får med ratt och HDR i PSVR2 och rumskänsla i bilarna. Att köra nattrace på ringen var bland det häftigaste jag gjort i ett bilspel.
Också roligt i fotoläget att bokstavligen gå runt i rummet och kika på bilarna.

Lämnade dock tillbaka headsetet på öppet köp efter några veckor, så har inte haft chans att testa med nya PS5 PRO uppdateringen som förbättrar det mesta.
Var ju vid realease endast Gran Turismo och medföljande Horizon-spelet som var värda spel i VR. Verkar inte blivit mer värt idag.

Medlem

Ordet rea och spel som kostar över 600 kronor rimmar dåligt. Jag börjar känna mig som en farfar som minns när man betalade 10 öre för biobiljett.

Medlem
Skrivet av Ibenaben:

Leta upp en begagnad thrustmaster t300 , grymm ratt för pengen !

"The Last of Us II" för över 400:-, som hittat.

signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Lika rejäl rea som när Inet drog till med 2% rabatt på 4080 för Black Friday.

Medlem
Skrivet av Vickevire:

Leta upp en begagnad thrustmaster t300 , grymm ratt för pengen !

Funkar den med PS5? 😲 jag får hem GT7 imorgon. Visste inte min t300 funkar till. 😚

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

"The Last of Us II" för över 400:-, som hittat.

På power .se

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Båda Jedispelen för 250:- var väl hyfsad deal

1
Skriv svar