Rejäl rea på Playstation Store-spel i december
Typ alla finns billigare på skiva.
Tyvärr så är det dessa priserna vi får nöja oss med när skivorna försvinner.
Eh nää ? batman billigare än 55kr på skiva var ?
Eh nää ? batman billigare än 55kr på skiva var ?
Begagnat är det billigare. Men de andra finns billigare på skiva, nya om man nöjer sig med Jedi survivor istället för båda. Och hogwarts till Xbox One eller ps4
Någon som testat Gran Turismo 7 med VR och kontroll? Är det bra eller bör man skaffa en ratt om man ska köra i VR?
Det funkar bra, men givetvis blir det en helt annan sak med ratt.
“All thinking people are atheists.”
Den här rean har typ samma reapriser som PSN haft senaste året vid alla reaperioder, var t ex samma priser under större delen av sommaren.
Någon som testat Gran Turismo 7 med VR och kontroll? Är det bra eller bör man skaffa en ratt om man ska köra i VR?
Har kört med PSVR2 precis efter release, körde främst med ratt i min Playseat challange stol.
Körde även en del med handkontroll i soffan, funkade förvånansvärt bra så länge man använder motionstyrningen istället för spakarna.
Gör mycket för känslan att styra med ”rattkänsla”.
Men det häftigaste var den sinnessjuka inlevelsekänslan man får med ratt och HDR i PSVR2 och rumskänsla i bilarna. Att köra nattrace på ringen var bland det häftigaste jag gjort i ett bilspel.
Också roligt i fotoläget att bokstavligen gå runt i rummet och kika på bilarna.
Lämnade dock tillbaka headsetet på öppet köp efter några veckor, så har inte haft chans att testa med nya PS5 PRO uppdateringen som förbättrar det mesta.
Var ju vid realease endast Gran Turismo och medföljande Horizon-spelet som var värda spel i VR. Verkar inte blivit mer värt idag.
Leta upp en begagnad thrustmaster t300 , grymm ratt för pengen !
"The Last of Us II" för över 400:-, som hittat.
Leta upp en begagnad thrustmaster t300 , grymm ratt för pengen !
Funkar den med PS5? 😲 jag får hem GT7 imorgon. Visste inte min t300 funkar till. 😚
"The Last of Us II" för över 400:-, som hittat.
På power .se
Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.