Allt om PS5 Pro
Datum. Pris. Kraft. Spel. Detta är allt vi vet om Playstation 5 Pro.
#allt-om, #playstation-5, #ps5-pro
Har man hört något om var man kommer kunna köpa/förboka 30-års utgåvan av PS5 PRO i Sverige?
Jag har suttit hela tågresan hem och snokat efter info gällande PS5Pro och den där 30th edition. Inte hittat någonting om 30th edition tyvärr. Kanske inte ens kommer till försäljning i Sverige?
Jag är en av glappkäftarna som skrikit Day One! Nu är jag inte lika säker längre då Jag har en bra PC så det är ju bara Sonys First Party spel som är intresanta. Allt annat kan jag ju spela på PC'n.
Men de spelen är fortfarande dyra. När de spelen går ner lite i pris och Ghost of Yōtei kommer slår jag nog till
Jag är en av glappkäftarna som skrikit Day One! Nu är jag inte lika säker längre då Jag har en bra PC så det är ju bara Sonys First Party spel som är intresanta. Allt annat kan jag ju spela på PC'n.
Men de spelen är fortfarande dyra. När de spelen går ner lite i pris och Ghost of Yōtei kommer slår jag nog till
Hänger på hur GT7 presterar i VR på PROn
Men tveksamt till om man kommer sitta hemma första dagen och skrika ut -Det här var lätt värt 10.000!
Har man hört något om var man kommer kunna köpa/förboka 30-års utgåvan av PS5 PRO i Sverige?
Det här är vad jag hittade på Google:
"Orders will be exclusive to PS Direct in USA, UK, France, Germany, Belgium, Netherlands, Luxembourg, Spain, Portugal, Italy, and Austria."
Hänger på hur GT7 presterar i VR på PROn
Men tveksamt till om man kommer sitta hemma första dagen och skrika ut -Det här var lätt värt 10.000!
Man kan ju lindra smärtan i plånboken något genom att sälja sin gamla ps5… vad man nu får för en sån. 3500?
Det här är vad jag hittade på Google:
"Orders will be exclusive to PS Direct in USA, UK, France, Germany, Belgium, Netherlands, Luxembourg, Spain, Portugal, Italy, and Austria."
Japp. Men tror det finns en mening om ”local retailers”. Men det kanske bara gäller dom länderna också. Man tycker ju dom som skulle sälja borde annonserat detta nu.
Vill iofs inte veta vad det kitet hamnar på. 16k?
Man kan ju lindra smärtan i plånboken något genom att sälja sin gamla ps5… vad man nu får för en sån. 3500?
Man får nog mer. På tradera kan de gå för 4500-5000. Men gissningsvis kommer de nog ganska fort gå ned i nivå i takt med att PS5-pro kommer ut på marknaden. Men en gissning som sagt :).
| Ryzen 5 3600, 16gb DDR4, GTX 1070, Samsung 970 EVO Plus 1TB, Windows 10 Pro | Nintendo Switch| Wii U| PS4 | Xbox Series X | PSvita OLED |New 3DS XL |+Diverse retrokonsoler|
Jag har suttit hela tågresan hem och snokat efter info gällande PS5Pro och den där 30th edition. Inte hittat någonting om 30th edition tyvärr. Kanske inte ens kommer till försäljning i Sverige?
Det enda info som finns for 30th edition är att det ska gå att boka imorgon på playstation direct, alltså USA PSN Store, inte för oss i Sverige, det blir bara att få tag på via scalpers, som man bör aldrig göra det, har svårt att tror att 30th edition kommer att finnas för bokning i Sverige, blir nog vanligt PS5 PRO bokning imorgon för min del.