Nu kan du knipa The Callisto Protocol gratis hos Epic

Robot
Nu kan du knipa The Callisto Protocol gratis hos Epic
Medlem
Medlem

Gigantic är ganska dött. Får se ifall detta väcker lite liv i spelet.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Oj wow! Passa på !! Bra spel oavsett all kritik.

Medlem

Trevligt!
Lirade det några månader sen när det var på rea. Gick in med ganska låga förväntningar men blev mycket positivt överraskad.
Inte riktigt Dead Space klass kanske men väldigt nära. Såpass att jag köpte DLC:et också. Klart värt att testa nu när det är gratis!

Medlem

Kul! att vara gamer har aldrig varit billigare än idag känns det som, antingen kan man köpa spel på typ 75% rea eller mer eller så får man bara gratisspel då och då

Medlem

Fattade på riktigt aldrig varför det spelet fick så mycket skit. Jag hade betydligt roligare med det än Dead Space remaken. Grafiskt svinsnyggt också och animationerna var grymma. Helt klart värt att ta via Epic om man nu inte är allergisk mot deras launcher.

Medlem
Skrivet av perihelion74:

Fattade på riktigt aldrig varför det spelet fick så mycket skit. Jag hade betydligt roligare med det än Dead Space remaken. Grafiskt svinsnyggt också och animationerna var grymma. Helt klart värt att ta via Epic om man nu inte är allergisk mot deras launcher.

Det var stora ord, jag diggade ändå remaken väldigt mycket. 🙂


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Gen
Medlem
Skrivet av perihelion74:

Fattade på riktigt aldrig varför det spelet fick så mycket skit. Jag hade betydligt roligare med det än Dead Space remaken. Grafiskt svinsnyggt också och animationerna var grymma. Helt klart värt att ta via Epic om man nu inte är allergisk mot deras launcher.

Och skulle man vara allergisk mot deras launcher så kostar spelet mellan 5 och 7€ på grånyckelsidor

Medlem

Spelade precis det på GP, men tack tack Epic.
Spela om ni inte spelat!


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

Norpade det nu, men när man har tid att spela är en annan sak
Hur är spelet nu för tiden? Är det optimerat, fixat?


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro |

Medlem

Inte för att min dator pallar det men klickade hem en kopia tills jag uppgraderat. 😹

Medlem

Riktigt najs av dem att ge oss Callisto, epic!
Måste också tillägga att Callisto alltid får mig att tänka på glassen Calippo.

Medlem

Har ingen PC men samlar på mig lite spel så jag har utifall jag skaffar en framöver! Detta verkar onekligen väldigt grymt, det är något speciellt med sci-fi-horror!

Medlem

Oj! Varit nyfiken på detta spel sen det släpptes, men inte blivit att jag skaffat det.

Medlem

Spelade via Playstation Premium och sedan på Gamepass så nu har man ju klarat det både på Xbox och Playstation så varför inte PC också haha blir nog att hämta hem gillade det skarpt

Medlem

Det är bara att hugga! Snyggt och roligt spel, jämför det inte med Dead Space utan se det som ett eget spel så kommer ni nog gilla det!


signatur

MVH Milky
AMD Ryzen 7 7800X3D, AMD 7900XTX, 2 x 16 GB DDR5 6000 MHz

Medlem
Skrivet av magma:

Norpade det nu, men när man har tid att spela är en annan sak
Hur är spelet nu för tiden? Är det optimerat, fixat?

Bara kört det inbyggda "performance" testet än, men med allt på high förutom shadows som jag kör medium på, då jag märkte att det drog ner fps rätt mycket. Sen kör jag ingen raytracing, men fick i vilket fall 83 fps i snitt enligt testet (Amd Ryzen 3700x, Gigabyte RTX 3060 12GB)


signatur

Nothing is Power without Control

Medlem
Skrivet av erazerswe:

Bara kört det inbyggda "performance" testet än, men med allt på high förutom shadows som jag kör medium på, då jag märkte att det drog ner fps rätt mycket. Sen kör jag ingen raytracing, men fick i vilket fall 83 fps i snitt enligt testet (Amd Ryzen 3700x, Gigabyte RTX 3060 12GB)

Jag provade ikväll och har inte heller RT påslaget, ser knappt någon skillnad ändå. Rullar på rätt fint ändå så optimeringar verkar de ha gjort


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro |

Medlem
Skrivet av magma:

Jag provade ikväll och har inte heller RT påslaget, ser knappt någon skillnad ändå. Rullar på rätt fint ändå så optimeringar verkar de ha gjort

Håller med, tycker inte heller det är någon större skillnad och tar lätt hellre att det flyter på bättre än grafiskt "lull-lull" personligen. Vet inte hur det var vid launch men jag tycker det verkar bra optimerat i vilket fall


signatur

Nothing is Power without Control

1
Skriv svar