Nu kan du knipa The Callisto Protocol gratis hos Epic
Såväl som Gigantic: Rampage Edition.
#Epic-games-store, #Gigantic-rampage-edition, #The-callisto-protocol
Fattade på riktigt aldrig varför det spelet fick så mycket skit. Jag hade betydligt roligare med det än Dead Space remaken. Grafiskt svinsnyggt också och animationerna var grymma. Helt klart värt att ta via Epic om man nu inte är allergisk mot deras launcher.
Det var stora ord, jag diggade ändå remaken väldigt mycket. 🙂
In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.
Fattade på riktigt aldrig varför det spelet fick så mycket skit. Jag hade betydligt roligare med det än Dead Space remaken. Grafiskt svinsnyggt också och animationerna var grymma. Helt klart värt att ta via Epic om man nu inte är allergisk mot deras launcher.
Och skulle man vara allergisk mot deras launcher så kostar spelet mellan 5 och 7€ på grånyckelsidor
Norpade det nu, men när man har tid att spela är en annan sak
Hur är spelet nu för tiden? Är det optimerat, fixat?
Bara kört det inbyggda "performance" testet än, men med allt på high förutom shadows som jag kör medium på, då jag märkte att det drog ner fps rätt mycket. Sen kör jag ingen raytracing, men fick i vilket fall 83 fps i snitt enligt testet (Amd Ryzen 3700x, Gigabyte RTX 3060 12GB)
Nothing is Power without Control
Bara kört det inbyggda "performance" testet än, men med allt på high förutom shadows som jag kör medium på, då jag märkte att det drog ner fps rätt mycket. Sen kör jag ingen raytracing, men fick i vilket fall 83 fps i snitt enligt testet (Amd Ryzen 3700x, Gigabyte RTX 3060 12GB)
Jag provade ikväll och har inte heller RT påslaget, ser knappt någon skillnad ändå. Rullar på rätt fint ändå så optimeringar verkar de ha gjort
Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro |
Jag provade ikväll och har inte heller RT påslaget, ser knappt någon skillnad ändå. Rullar på rätt fint ändå så optimeringar verkar de ha gjort
Håller med, tycker inte heller det är någon större skillnad och tar lätt hellre att det flyter på bättre än grafiskt "lull-lull" personligen. Vet inte hur det var vid launch men jag tycker det verkar bra optimerat i vilket fall
Nothing is Power without Control