Diablo IV-helg (igen!) – kan du ens spela något annat?
Diablo IV-helg (igen!)
Är det gratis att spela i helgen eller vad menar FZ?
Att de flesta av oss kommer spela Diablo IV
Skall prova MILFs of Sunville - Season 1
https://store.steampowered.com/app/1794470/MILFs_of_Sunville_...
För övrigt IRL Fiske & kanske lite Captain of Industry
Har snöat in på Warhammer 40k: Rogue Trader-betan som släpptes häromdagen, och det märks verkligen att Owlcat inte kallar ett demo för en beta, för det här är jäklarimig buggigt. (Något som Owlcats spel förvisso brukar vara även vid release.) ^^ Smidigt buggrapporteringssystem dock, och det är trevligt trots att det märks att det är långtifrån färdigt.
Sen släpptes det precis en patch till Starcom: Unknown Space (också i early access), uppföljaren till ett av de mysigaste rymdutforskningsspelen jag spelat på riktigt länge - båda dessa indie-juveler kan varmt rekommenderas!
För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.
Hör och häpna, det blir The Witcher 3 för första gången i mitt liv. Ser fantastiskt ut med de senaste grafiska uppdateringarna.
CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort: TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua
Efter ett längre avbrott från backloggen p.g.a. alla nya spel som släppts fortsätter jag nu med Enslaved: Odyssey to the West, som jag har väldigt roligt med.