Medlem
KoTOR

Eller Knights of the old republic som det så fint heter. Detta spel är en av dom härligaste Star wars spelen som jag har kört och då var det först på Xboxen som man körde igenom hela på. Så nu har jag kört hela igen fast på pc

Det man förväntar sig av ett PC-spel är att det ska vara snyggare än konsoll-spelet
men så är det tyvärr inte alls och det gäller Kotor med för det är inte snyggt på PC
jobbiga kontroller och man känner sig mer fast än vad man gjorde på xbox-varianten det jag menar med det är att man känner sig som en sillburk när man kör spelet på PC och mer som en sill i havet när man spelar på xbox. Det är en underlig känsla hur 2 spel av samma sort kan vara så olika, visst så har dom lagt in lite mera saker i pc-spelet men det hjälper inte så mycket var dock trevligt att man fick ett helt nytt ställe att vara på det var ett plus att göra spelet lite längre.

You are my only hope
Det som skulle ha räddat mig i speladet är dock inte Obi-wan Kenobi om han inte var duktig på konverteringar men han brukar sluta mest med att döda dem han försöker konvertera.. Erhm.. Anywho! är lite smått besviken på pc-versionen men man ska inte klanka ner på det allt förmycket dom båda bjuder på en härlig story som man skulle velat sett på en bioduk och spelet har en robot som slår ut 3p0 & R2-D2 i coolhets faktor.

"MEATBAG!"

#blogg

1
Skriv svar