Spelhösten 2014
Civilization Beyond Earth hoppas jag på, men det lär krävas massa expansionspaket först. Alpha Centauri är fullt spelbart som det är dock.
Dragon Age Inquisition är liksom övriga Dragon Agespel trams, men har man spelat ettan och tvåan är trean given.
Elite låter bra, men behöver man inte massa joysticks och MP-stöd?
GTA V bör man köpa bara om det är kraftigt uppdaterat och förbättrat för PC. Men lär inte motivera så sent släpp. Lutar åt bojkott.
Resten verkar vara utfyllnad.
Heja Syrien och Bashar Al-Assad! Ner med Al-Ciada!
-- Du får inte tumma ditt egna inlägg --
Ja alla spel kan väl inte bli skit. Har inhandlat den dyraste upplagan av guide till GTA V. Väntar verkligen på det färdiga Destiny. Annars har jag mest tröttnat på den otroligt "snabba" övergången till NEXT GENkonsolspel. Spelar faktiskt The Witcher 2 nu och väntar med spänning till nästa år.
Jag är en dåre, men jag ser mest framemot "CoD:AW" faktiskt. De andra spelen till PC köper man på kommande reor.
Hädare!
Sorry, jag har svårt att släppa taget
Jag är en dåre, men jag ser mest framemot "CoD:AW" faktiskt. De andra spelen till PC köper man på kommande reor.
Hädare!
Jo, alltså! Spelet säljer ju nå enormt. Så nog finns det folk som gillar det, absolut. Dock så har jag jävligt svårt att se tjusningen med CoD längre. Jag mena, de första var riktigt bra. Men sen när de började släppa spelen stup i kvarten, så blev de bara jobbiga.
Hädare!
Jo, alltså! Spelet säljer ju nå enormt. Så nog finns det folk som gillar det, absolut. Dock så har jag jävligt svårt att se tjusningen med CoD längre. Jag mena, de första var riktigt bra. Men sen när de började släppa spelen stup i kvarten, så blev de bara jobbiga.
De senaste åren har det varit skit, speciellt från Infinity Ward, men jag tror på Sledgehammer Games, deras "Dead Space"-spel har varit riktigt bra, så även MP-delen de utvecklade.
Hoppet och saltet är det sista som lämnar människan.
Jag kommer skriva en utförlig recension i min blogg när det beger sig.