Gästkrönika – Gott nytt år?
2013 kan bli det bästa svenska spelåret hittills. Det är nästan så jag kan lova det. Det här är vad jag vet, vad jag tror, vad jag hoppas - och vad jag är rädd för.
#dice, #battlefield-4, #electronic-arts, #battlefield-3, #mojang-specifications, #scrolls, #bethesda-softworks, #magic-the-gathering, #minecraft, #0x10c, #massive-entertainment, #ubisoft, #avalanche-studios, #just-cause-2, #starbreeze-studios, #syndicate, #overkill, #payday-the-heist, #brothers-a-tale-of-two-sons, #scattered-entertainment, #ea-easy, #dena, #the-drowning, #halo-combat-evolved, #crytek, #frictional-games, #amnesia-the-dark-descent, #amnesia-a-machine-for-pigs, #hotline-miami, #dennaton-games, #rovio, #paradox-interactive, #magicka, #simogo
Nja, inget som fick mig att höja ett ögonbryn direkt.. får hoppas det blir nått som överaskar och blir bättre än var mina förväntningar ligger just nu.
Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors
Eftet en liten besvikelse med hur Dice skötte problemen jag fick med BF3 så är jag numera lite reserverad på den fronten.
Väldigt bra krönika och många spel som ser ut att kunna fånga mitt intresse. Dock så är det bara ett spel som jag vill ha nu, är lika hypad inför detta mästerverk som alla var inför D3: Day Z Standalone:D
Submission is for the weak
Överseende med Paradox när de håller på med en uppföljare till sin största egenutvecklade spelserie? Nä du, här ska inte has något överseende.
Med andra ord är det nog inte så överraskande att jag ser mest fram emot Europa Universalis IV nästa år. Utav samtliga utkommande spel då, inte bara Svenska.
Ha, Battlefield.. fool me once(2142) shame on me, fool me twice (bf3) shame on you. Men att köpa BF4 när dem aldrig gör färdigt sina spel och de infekteras av fuskare 5min efter släpp. Nej tack. Samma gäller COD f.ö.
(insert random Dice-är-svenskar-vi-måste-skicka-pengar-till-EA citat här)
DayZ SA & ArmA3 kommer bli det roligaste som släpps under 2013
YouTube:
Spel: http://www.youtube.com/dualdgamingextra 150 000 prenumeranter
Mat & Trams: https://www.youtube.com/ingakonstigheter 40 000 prenumeranter
Ser fram emot Amnesia: A Machine For Pigs
Det enda jag ser framemot nästa år är "Bioshock: Infinite" och "The Last Of Us".
BF4, DayZ SA, ArmA3, GTA V, CoH 2 är några must buy för min del..
Prosit!
Vänta nu... Jag gick igenom artikeln två gånger, men lyckades inte hitta Total War: Rome II någonstans i texten. Har jag blivit blind, eller glömdes den lilla bagatellen bort bland alla FPS? :S
Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.
Har inte folk förstått att artikeln handlar om det -svenska- spelåret?
Kanske därför ni saknar godbitar som Rome 2, GTA etc, artikeln handlar ju inte om dom
Haha, sepåtusan. Det missade jag totalt Tack för den förklaringen, den gjorde allt begripligt!
Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.