Köper du en PS3 för 7000 kronor?
kommer kosta 6500:- i min butik, och jag kommer avvakta då jag läst att sony tänkt sänka priset då de inser att det är mer konkurrenskraftigt, läst på n24.se.
- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.
Hell no att man stödjer sony. (varför? Sök på boycott sony på google)
Fast å andra sidan så förlorar de pengar på varje såld maskin, så det skulle väl vara om man kunde göra om den till en bra htpc.
Göra om den? Allt du behöver göra är installera linux så kan du se på vilka filmer du vill osv...
/_\_/_\
/_\
kommer kosta 6500:- i min butik, och jag kommer avvakta då jag läst att sony tänkt sänka priset då de inser att det är mer konkurrenskraftigt, läst på n24.se.
Läste det där också
länk: http://www.e24.se/dynamiskt/prylar/did_14532134.asp
Så jag avvaktar och ser vad som händer... Vill gärna ha en men priset avskräcker mig.:(
Hell no att man stödjer sony. (varför? Sök på boycott sony på google)
Fast å andra sidan så förlorar de pengar på varje såld maskin, så det skulle väl vara om man kunde göra om den till en bra htpc.
Göra om den? Allt du behöver göra är installera linux så kan du se på vilka filmer du vill osv...
Fast man har inte tillgång till full ax av grafikkortet som jag förstår det.
Dvs ingen uppspelning av hd.
6500 för en maskin som inte har ett enda intressant spel?
skulle inte tro det
när det börjar komma lite intressanta titlar och priset ligger närmare 4000 kommer jag att överväga det
"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall