Enemy Territory: Quake Wars förkollat
verkar bli överlägset public-lir. automatiskt ordersystem som säger exakt vart ens klassbaserade skills behövs mest för tillfället.
enda som verkar saknas är ett squadsystem á la BF2/2142. ett bättre sätt att samarbeta utan att sitta över venten/TS kan bli svårt att komma på, men jag hoppas splash damage lyckas.
Visst är jordbävningskrig är lite fyndigt. Men det är inget earth i quake wars så om man skall vara petig är det en felaktig översättning.
Quake = bävar, vara rädd, darra + krig blir inte en lika rolig titel dock.
Jag hoppas också på detta spelet, vanliga ET var ju skitkul att spela online så detta blir förhoppningsvis minst lika bra.
Undrar när ordet förhandstittat kommer användas. Eller förkollat har tagit över helt och hållet. Antar det drog ut förhandstittat på gatorna och sköt deti nacken.
annars så får vi se om quake wars är något att ha. Jag är neutral i frågan. Hoppas man för mycket skiter sig oftast allt
Jag är Dice. Jag har bara ett ofrivilligt konto sen en förvirrad FZ-registrering.
och förhoppningsvis även "Hejdå modhat, hej modvänlighet!"
Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran
Digital Software har en release date-tävling där man kan vinna ett ex av ET:QW. Kika!