Sony spikar årets sista releaser
#sony, #littlebigplanet, #resistance-2, #siren-blood-curse, #buzz-quiz-tv-special-edition, #motorstorm-pacific-rift, #singstar-vol-3, #singstar-abba, #playstation-network-collection-power-pack, #playstation-network-collection-puzzle, #buzz-brainbender, #locoroco-2, #singstar-boy-bands-vs-girl-bands, #buzz-junior-ace-racers, #singstar-singalong-with-disney
Men Far Cry 2 har ju inget med Sony att göra.
"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."
PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT
R2, M2 och LBP är på min lista. Har redan bokat och betalt LBP. CE versionen på R2 är bokad på import. Mumma vad kul denna höst/jul kommer bli!
- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.
LittleBigPlanet släpps den 22:a oktober i Sverige. Den 24:e släpps det i England.
phew, vilken tur. blev lite nervös där... vill inte vänta två extra dagar
Siren Blood Curse har jag från PSN - mycket skoj spel - jobbiga kamera i början dock men man vänjer sig, synd att man inte kommer ha det på Blu-ray
de ända som suger med spelet är grafiken och animationerna.
men sen är inte jag sådan som går efter grafiken så det är ett väldigt Rekommenderas spel
Naruto: Ultimate Ninja Storm? Menas det att det inte släpps detta år, eller bara att det inte är "spikat" ? :S
Det här är Sonys egna spel, inte trejdepartsutgivarnas
Det enda intressanta är LBP.
Bara LPB som är bra på den listan.
Ganska dumt att påstå sådant då ni inte spelat retail versionen av R2 och M2. Speciellt rafner då han inte ens har ett ps3.
BTW. FZ ni glömde ta med Socom: US Navy Seals - Confrontation som släpps 26:e nov. Alla socom fans längtar efter detta
- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.
Ganska dumt att påstå sådant då ni inte spelat retail versionen av R2 och M2. Speciellt rafner då han inte ens har ett ps3.
BTW. FZ ni glömde ta med Socom: US Navy Seals - Confrontation som släpps 26:e nov. Alla socom fans längtar efter detta
R1 och M1 var väldigt dåliga spel, så jag har svårt att tro att det skulle vara något annorlunda med R2 och M2
-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-
R1 och M1 var väldigt dåliga spel, så jag har svårt att tro att det skulle vara något annorlunda med R2 och M2
Med den attityden kommer man inte långt. Bara för att Gears of War var det tråkigaste spelet jag spelat så behöver inte 2:an vara det. Argumentet känns väldigt vagt.