Kommer Half -Life 3 släppas i år?
HL3 släpps i september.
LOL ok? hoppas du har rätt då. Kommer bli en händelse som ingen annan.
Att det är nära, känns det ju som.
Jag tror de shadow droppar det när ingen är beredd. Förmodligen inte samma dag som GTAVI releasen även om det vore ett ganska kul drag.
9070 XT
9800X3D
@alias fastnade inte för det då och har inte gjort det när jag försökt senare heller. Men köpte Black Mesa för några år sen så ska försöka igen
Gör det, själv skulle jag nog trots allt kört orinalet först men det kanske bara är för att jag upplevde det första gången 1998, ett tag sedan..fattar såklart att det inte har i närheten av den "impact" det hade då men ändå något man bör uppleva. Black Mesa är helt ok, uppdaterad grafik, inte helt samma banor men absolut, Storyn och huvudsaken i spelet funkar fint, kör på det. Kanske mer lättsmält än det gamla orginalet.
9070 XT
9800X3D
GTA spelar man först. När ett nytt GTA släpps så är det störst. GTA är allt. Andra utvecklare blir nervösa och ändrar sina releasedatum för de vill inte bli överkörda.
Kineserna har Råttans år osv. Förutom när ett GTA släpps. Då är det GTA-året.
Half Life 3 kanske släpps i år. Eller inte. Ingen brådska.
Well, vet inte om du förstår Half Life's storhet riktigt. Skulle säga att det betytt mer för branchen än GTA eller MINST lika mycket. Dessutom så leder det ju för tillfället i omröstningen och har gjort så från start.
9070 XT
9800X3D
Well, vet inte om du förstår Half Life's storhet riktigt. Skulle säga att det betytt mer för branchen än GTA eller MINST lika mycket.
Jag älskar Half Life. Men GTA spelar man först. Och de har ingen brådska att släppa nytt Half Life. Vad är det, 18 år sen Episode 2?
Jag tror att GTA dragit in mer pengar så för Rockstar så har GTA stor betydelse. För många spelare också. Vi är villiga att betala för samma spel om och om igen. De har väl mjölkat femman i 12 år nu.
Jag älskar Half Life. Men GTA spelar man först. Och de har ingen brådska att släppa nytt Half Life. Vad är det, 18 år sen Episode 2?
Brådska har de verkligen inte, just därför man spelar det först när/om det väl släpps.
9070 XT
9800X3D
Brådska har de verkligen inte, just därför man spelar det först när/om det väl släpps.
GTA ja 12 år sen senast. Dags igen att susa iväg i nån cool bil med frän musik i högtalarna.