Assassin's Creed Shadows

Medlem
Skrivet av Mirage:

De har dykt sedan innan Trumps tullar. Samt affären med Tencent skickade dem ännu snabbare neråt.

Allting sjunker nu tyvärr.

Liret har nog kvaliteter att sälja framöver iaf. 25h in låst upp yasuke nu sedan ett tag. Känns som han nog behövs för combaten blir banne mig fort tröttsamt speciellt med naoe. Rise of the ronin och även ghost of tsushima så höll combaten intresset bättre iaf men här vill man bara se de snygga slutanimationerna inom rimlig tid. Av någon anledning har jag svårt få någon känsla för parry blir mest man vill rulla runt i stället.

Till skillnad från tidigare lir så känns de två kombattanterna olika iaf.

Saknar reella sidouppdrag städerna känns döda där du kan bete dig hur du vill utan någon verkan. Storyn känns sisådär bara en massa hämnd och lönnmördarmål i stort sett. Och varje ny stad får man en ny cirkel med samma sak. Bloaten är smått extrem där du gör samma sak hela tiden men det lär nog hålla bra många timmar till innan man blir spyless.

Kommer hålla bra många timmar till säkerligen älskar ljudbilden och grafiken går inte klaga på heller men ljudeffekterna musiken är banne mig perfekt och det är en rätt trevlig värld springa runt i. Vet inte om jag gillar snårskogen. Man är bara så van vid att alla berg kan bestigas men här måste du använda stigarna ibland. Nu finns det ju noll av intresse i snårskogen så det är ju ett smart sett att leda spelaren.

Parkouren är också helt hopplös med den här arkitekturen. Man förstår varför de kör grappelhooks.

Medlem

Grinden är verklig. Inte så mycket sett till resurser. Store kan med fördel helt förbises igen så den biten är inte så illa.

Men ändå 328 för ett skin pack är hiskeligt om de hundratals i liret inte räcker.

Gör uppenbart exakt samma saker hela tiden men visst loopen fungerar. Att de gör det så enkelt bygga om skillträden utan bestraffningar uppskattas.

Gällande yasuke så föredras kanubon. Long katana är ju inte fel heller förvisso men kanubon ingen kan komma ens nära en där och bra tyngd i animationerna.

Bytt till tanto för naoe känns som hennes grej. Värdelös innan man kom högre upp i skillträdet mer effektiv nu.

Medlem

Tydligen så fixade man main quest idag. Otroligt svagt. Lyckas inte ens förklara varför man ska jaga rätt på de där boxarna och slutbossen såg man närmast aldrig till... Jag minns knappt en karaktär i liret otroligt anonyma då inga karaktärer direkt utvecklas.

Skäms rejält för att säga det men dragon age: veilguard försöker ju iaf.

Hela shadows känns som ett absolut brutalt snyggt och brutalt välputsat skal men det finns inget direkt djup någonstans. All tid och energin har lagts på spelvärlden men då den är så död så minns jag knappt några platser alls utan det känns generiskt på något sätt. Trots det är god variation.

Abstergo verkar inte existera alls de verkar ha tagit till sig av kritiken från en del som inte tycker det ska få existera.

Skriv svar