Toys for Bob samarbetar med Xbox för sitt nästa spel

Robot
Toys for Bob samarbetar med Xbox för sitt nästa spel

Kan färgen lila antyda att det är Spyro?

#Toys-for-bob

Medlem

Ett nytt Spyro hade inte varit fel då Crash fick ett nytt spel inte allt för länge sen.
Hade gärna sett ett nytt Croc spel för den delen men vet inte om utvecklarna till den serien finns kvar.

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Redaktör
Ponny

Ett nytt Spyro som följer upp den klassiska trilogin och på sätt och vis blir Spyro 4 (i samma anda som Crash 4) vore helt otroligt. Internet kanske inte skulle välta, men JAG skulle välta.

signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Ser också hellre Banjo än Spyro.

Om det blir Spyro så får det gärna vara couch coop som Sack boy, då Xbox har extrem brist på den sortens spel.

Medlem

Mina polare ser fram emot att lira det på PS5 oavsett vad det blir
Nä men vore kul med ett nytt spel i den andan och Spyro förtjänar ett nytt spel, och Xbox skulle må bra av något positivt efter alla fadäser senaste tiden.

Medlem

Att se dom tolka Banjo låter faktiskt intressant, men ett nytt Spyro vore också toppen. Synd att Xbox inte har så mycket när det kommer till plattformsspel, skulle gärna se något som kan konkurrera med Ratchet & Clank.

Redaktör
Ponny
Skrivet av Fearnox:

Ser också hellre Banjo än Spyro.

Om det blir Spyro så får det gärna vara couch coop som Sack boy, då Xbox har extrem brist på den sortens spel.

Ett nytt Banjo à första Banjo-Kazooie vore drömmen. Men nyckelpersonerna bakom det är ju inte på Rare, och gjorde (hyfsade) Yooka-Laylee. Men ja: jag drömmer fortfarande.

signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Vileoxe:

Ett nytt Spyro hade inte varit fel då Crash fick ett nytt spel inte allt för länge sen.
Hade gärna sett ett nytt Croc spel för den delen men vet inte om utvecklarna till den serien finns kvar.

Jez San från Argonaut Games verkar ju vara en non-executive producer hos Ninja Theory så kanske återuppliva Croc med grova psykologiska problem?

signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

1
Skriv svar