Surfplatta för gaming.
Hej Allesammans,
Har i dagsläget en gammal iPad som fungerar så där nu. Kör ibland Gamepass och PS Remote play på men det börjar bli dags för en ny. En handhållen konsol är inget alternativ då det är mest när alla skärmar är upptagna av resten av familjen och en plattan kan användas av alla i familjen.
Jag sneglar lite på en Xiaomi Pad 6 men är det någon som brukar streama till en platta som har något bra alternativ? 😊
https://www.webhallen.com/se/product/375745-Redmi-Pad-SE-8-7-...
Funderar på att köpa en sådan till sambon när hon fyller år, och kanske en till mig själv. Men en Samsung tab A9 kostar 400kr mer. Samsung är bättre för gaming, men verkar ha sämre skärm.
Redmipad kostar ju bara 990kr nu. Sen vet jag inte ens om den har Google play.
https://www.webhallen.com/se/product/375745-Redmi-Pad-SE-8-7-...
Funderar på att köpa en sådan till sambon när hon fyller år, och kanske en till mig själv. Men en Samsung tab A9 kostar 400kr mer. Samsung är bättre för gaming, men verkar ha sämre skärm.
Redmipad kostar ju bara 990kr nu. Sen vet jag inte ens om den har Google play.
Den kör ju Android 14?
Den kör ju Android 14?
Gjorde inte Huawei också det när play försvann?
Gjorde inte Huawei också det när play försvann?
Den har Google Play. Såg flera recensioner på YT. Jag beställde en åt mig själv, får se om den håller måttet. Men den var ju i princip gratis.
Den har Google Play. Såg flera recensioner på YT. Jag beställde en åt mig själv, får se om den håller måttet. Men den var ju i princip gratis.
En Samsung A9 kostar 400kr mer, men 400kr på ett så lågt pris gör ju skillnad.
En Samsung A9 kostar 400kr mer, men 400kr på ett så lågt pris gör ju skillnad.
Det är ju definitivt en bättre platta, så den summan är nog värd det om man hittar den för 1400kr. Ska bara ha denna i garaget, så behöver inget märkvärdigt.
Borde man oroa sig för kinesiska surfplattor? Jag tänkte det blev ju ganska mycket snack om Huaweis telefoner, Redmi är ju också kinesiskt.
Ja! Du vet inte hur mycket du är övervakad plus att du stöttar en diktatur genom att köpa deras produkter.
Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz