Red Dead 1-utannonsering till pc är "upp till utvecklarna"

Robot
Red Dead 1-utannonsering till pc är "upp till utvecklarna"

Take-Two-vd:n ger kryptiskt besked.

#red-dead-redemption


Medlem

En remake jag kan klara mig utan faktiskt. Kanonbra spel såklart.

Medlem

Hade varit kul om det flyter på bra, har bra kontroller och iaf högupplösta texturer samt uppdaterat ljus och skuggor (rt kanske tom)

Medlem

Älskar verkligen det spelet men om de ska släppa det igen så får de fasen ta och hotta upp det lite, inte släppa 13 år gammal kod och låtsas som att de gör något för fansen.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av Zidious G:

En remake jag kan klara mig utan faktiskt. Kanonbra spel såklart.

Indeed. Originalet håller fortfarande hög klass så en remake vore slöseri med resurser. Remaster, sure. Men remake? Onödigt.

Avstängd

En remaster eller en ren remake är vi gamers värda.

Medlem

Rockstar kan dra åt fanders, går att köra RDR på RPCS3 i 4k60. Mer än vad Rockstar kan erbjuda.

Medlem

Verkligen en långsökt sak, en sk ickenyhet.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Rockstar börjar toppa där EA var på toppen och Activision samt Ubisoft låg.

Den toppen är inget att vara stolt över och hamna på.


signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

MSI X99A GODLIKE Gaming | i7 6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Min SweClockers Profil

Medlem
Skrivet av Kaztrofy:

Rockstar kan dra åt fanders, går att köra RDR på RPCS3 i 4k60. Mer än vad Rockstar kan erbjuda.

Tror att Digital Foundry nämnde att man kunde köra xbox versionen med ännu högre kvalitet och 120fps på X360 emulatorn Xenia. Så om Rockstar bara ska porta spelet till PC utan förbättringar är det tämligen onödigt.

Medlem
Skrivet av Kaztrofy:

Rockstar kan dra åt fanders, går att köra RDR på RPCS3 i 4k60. Mer än vad Rockstar kan erbjuda.

Jo men dom kan, erbjuda dig att betala 600 för en lätt porting ändå, så lite kan dom!

Medlem

Ett 13 år gammalt spel och dom kan inte säga ja eller nej ens om det kommer.. vadå vill dom inte ha mer pengar ???

Medlem

Hoppas spelet blir kvar som bara för konsol, gillar inte riktigt tanken på att det släpps på Steam/PC

Medlem

Känner inte att vi behöver ha en vanlig portning till PC, finns andra alternativ. Ge oss en riktig remaster/remake i sådana fall.

1
Skriv svar