Quantum Break lämnar visserligen Game Pass, men "kommer tillbaka"
Av någon anledning ville hjärnan läsa meddelandet i Sam Lakes röst och engelsk/finska brytning. Han är för jävla karismatisk den där Sami Järvi.
Ja, han är järvigt sympatisk.
Ännu en dag i paradiset.
Kan man hoppas på en PS4/5 version i 60fps? Sjukt underskattat spel.
Lär nog tyvärr aldrig hända eftersom utgivaren är Microsoft Studios.
Time flies like the wind
Fruit flies like bananas
Lär nog tyvärr aldrig hända eftersom utgivaren är Microsoft Studios.
Fast MS har väl gjort flest äldre spel tillgängliga och o 60fps av alla spelföretag.
Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz
Känns som ett bra marknadsknep att få upp intresset för quantum break igen. Slarvigt att glömma förnya licenser om så är fallet men jag tror det är medvetet.
Om de utannonserar en remaster/remake inom en snar framtid så köper jag din teori. Men annars ser jag ingen anledning att lägga marknadsföringstid på ett gammalt spel som inte heller sålde jättebra.
"Writer and Fighter"
Om de utannonserar en remaster/remake inom en snar framtid så köper jag din teori. Men annars ser jag ingen anledning att lägga marknadsföringstid på ett gammalt spel som inte heller sålde jättebra.
Precis! Man lägger inte någon marknadsföringstid alls ju ☺️ kanske ett sätt att ta tempen på ett intresse för just en remaster?
Önskat att vi fick en 60fps boost till spelet på xboxen, samma med crackdown 3 faktiskt. crackdown 3 var inte i närheten av vad som utlovades från början, men det har sina moment. önskar att microsoft och dom som utvecklat spelet inte skippat på sådant. nu äger jag Quantum break så att det försvinner påverkar inte mig på så sätt men 60fps. snälla
Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance