Lanista: Ny utmanare till Arenan (Textbaserat rollspel)

Medlem
Lanista: Ny utmanare till Arenan (Textbaserat rollspel)

Hej!

Är ni som jag sugna på att köra textbaserade äventyr? Ett spel som går att spela under tiden man jobbar eller annat nu när man sitter hemma hela tiden?

Jag har många fina minnen av Arenan och dess community och vill gärna se ett välgjort spel som kan ta dess plats. I alldeles för många år har jag gått in på arenan.com och mötts av ett tråkigt budskap.

Kom och spela min väns spel Lanista. En välgjord, användarvänlig version som nu behöver folk som hjälper till med beta-test.

Förutom att spelet kräver mer content så är det bra för en betaversion och nu behövs fler personer så man kan stiga i graderna!
Supernice features finns som ej fanns i det gamla så som:

• Jämförelse mellan vad utrustning kräver för att användas och dina befintliga stats.

• Slumpade lagspel

• Bedrifter (Achievements)

Anmäl er gratis här, sedan joina discorden ikväll. Var med i det nya gamla!

Medlem

Du skriver lite tokigt. Det låter lite som du försöker göra reklam. Säg det rakt ut i så fall.

signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

hm, mja det är nog utformat lite väl reklamigt. Men egentligen försöker jag bara på bästa sätt nå alla gamla arenan.com-spelare som fanns förr. Tyvärr finns det inget forum för det eftersom det fanns ett eget på arenan.com.

Så ja, kan köpa att det ser ut som reklam men meningen är mer som en outreach till gamla spelare. Vill nya haka på så är det bara att köra!

Inaktiv

Jag provar gärna Kikade in på Arenan.com och möttes också av det tråkiga budskapet...

Medlem

Ser att jag missat att lägga URLen i posten, klantigt. https://beta.lanista.se

Inaktiv

Kanonkul! Jag och polarn spelade flera timmar inatt

1
Skriv svar