Se stillsam gameplay från vackra jaktspelet The Hunter: Call of the Wild
Bara jag som blev taggad på en runda i skogen nu?
Jag kommer ihåg när jag började spela The Hunter.. Vilka underbara upplevelser det var! Bara gå runt och se på naturen och lyssna på den härliga musiken.
Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly
Ser snyggt ut men inget för mig. Måste hända lite mer saker i ett spel för mig personligen...
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||
Detta kommer nog bli riktigt najs
Kan man döda varandra i multiplayer?
Nej, har för mig att friendly fire är off, precis som tidigare. Hade inte varit kul om spelare springer runt och jagar andra spelare istället för att göra det som är meningen.
Hade varit ett kul inslag om ett par spelare får spela djur istället, t ex björn eller ngt, som skall hålla sig undan jägaren och kan attackara jägaren om den kommer för nära.
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.