Peter Jackson får inte göra The Hobbit
Så det kan gå långt det där... med dokusåpår och pop-prinsessor.
Vart ska det sluta prikk? Kanske när Peter Jackson inte får göra The Hobbit...?
Men visst, självklart om de har kläder på sig (...) så blir det ju svårt... men visst har de sex på riktigt i //många\\ fall (- eroktik), i filmer, inte i serier.
Där fick man sig en tankeställare.
Jag var HELT säker på att det var riktigt sex. Varför har man inte rikigt sex? Hur som helst, i Brokeback mountain, ni vet, så sa en utav skådespelarna att det var "jobbigt" med sexscenerna. Om det nu inte var på ritkigt så vad var problemet?
Haha, lite sjukt.
nu har jag inte sett brokeback mountain, så jag vet inte hur snaskiga sexscenerna är. men personligen skulle jag ha vissa problem med att ligga och pilla på en annan kille, även om det inte var "lemmar" som möttes
För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.
hahahahahahaha
omfg.
det är fan sann dedication to the art om två heterosexuella skådisar stoppar in tissen i varandra, för att göra en scen mer trovärdig!
Har sett filmen... inget sådant förekommer, men föreställningen om det räcker för att göra en illa till mods.
är allt ifrån tajta hudfärgade miniunderkläder till kuktejp
Haha... I mitt fall är det bäst att vi snackar om feeeeet silvertejp. Man tyglar inte besten med lite genomskinlig 3M...
..hahaha... kuktejp.... LOL, wtf...:)
My goal in life is to be the person my dog thinks I am.
hahahahahahaha
omfg.
det är fan sann dedication to the art om två heterosexuella skådisar stoppar in tissen i varandra, för att göra en scen mer trovärdig!
Har sett filmen... inget sådant förekommer, men föreställningen om det räcker för att göra en illa till mods.
jag har också sett filmen, det är ju typ det första dom gör? eller har jag missförstått den i mina ögon kallade analsex-scenen helt?
ska sägas att jag tycker att scenen/grejen att dom skulle ha analsex det första dom gjorde förstörde lite av trovärdigheten imo.. kändes inte verkligt att det första två cowboys skulle göra var att sodomera varandra
Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.
hahahahahahaha
omfg.
jag har också sett filmen, det är ju typ det första dom gör? eller har jag missförstått den i mina ögon kallade analsex-scenen helt?
ska sägas att jag tycker att scenen/grejen att dom skulle ha analsex det första dom gjorde förstörde lite av trovärdigheten imo.. kändes inte verkligt att det första två cowboys skulle göra var att sodomera varandra
Du missuppfattade mig. Man får ingen visuell bild av Ledgers hormonpinne, det lämnar mr.Lee till sina tittare att fantisera om.
näenäe men det roliga var ju att oskyldiga lilla reset2 trodde att typ all filmsex var riktigt sex
Är du helt säker på att han inte var ironisk?
Apropå Peter Jackson så tyckar jag att han borde göra The Hobbit också. Den måste ju liksom få samma känsla som trilogin.