Peter Jackson får inte göra The Hobbit

Inaktiv

Så det kan gå långt det där... med dokusåpår och pop-prinsessor.

Vart ska det sluta prikk? Kanske när Peter Jackson inte får göra The Hobbit...?

Men visst, självklart om de har kläder på sig (...) så blir det ju svårt... men visst har de sex på riktigt i //många\\ fall (- eroktik), i filmer, inte i serier.

signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem

klippning ,klippning,klippning

signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

öh
näe reset2..
det har dom inte
inte ens när dom ligger "nakna" på varandra och juckar har dom sex
trodde du verkligen det? jebuz

är allt ifrån tajta hudfärgade miniunderkläder till kuktejp

signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Inaktiv

Där fick man sig en tankeställare.

Jag var HELT säker på att det var riktigt sex. Varför har man inte rikigt sex? Hur som helst, i Brokeback mountain, ni vet, så sa en utav skådespelarna att det var "jobbigt" med sexscenerna. Om det nu inte var på ritkigt så vad var problemet?

Haha, lite sjukt.

signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem

nu har jag inte sett brokeback mountain, så jag vet inte hur snaskiga sexscenerna är. men personligen skulle jag ha vissa problem med att ligga och pilla på en annan kille, även om det inte var "lemmar" som möttes

signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Smart av dom att inte låta Peter Jackson göra filmen, han är på tok för dyr, det finns många som klarar av det. Filmen kommer med stor sannorlikhet inte bli lika bra som trilogin, men folk kommer iaf se den.

Inaktiv

hahahahahahaha
omfg.
det är fan sann dedication to the art om två heterosexuella skådisar stoppar in tissen i varandra, för att göra en scen mer trovärdig!

signatur

Medlem
Skrivet av prikk:

hahahahahahaha
omfg.
det är fan sann dedication to the art om två heterosexuella skådisar stoppar in tissen i varandra, för att göra en scen mer trovärdig!

Har sett filmen... inget sådant förekommer, men föreställningen om det räcker för att göra en illa till mods.

Medlem

Reset2 äger allt och alla, just as usual :D.

Peter Jackson, snälla kräv inte så mycket pengar!
Gör inte Bilbo till en barnfilm, den behöver inte vara lika våldsam som trilogin men det behöver inte vara en disneyfierad film heller :).

Medlem
Skrivet av prikk:

är allt ifrån tajta hudfärgade miniunderkläder till kuktejp

Haha... I mitt fall är det bäst att vi snackar om feeeeet silvertejp. Man tyglar inte besten med lite genomskinlig 3M...

..hahaha... kuktejp.... LOL, wtf...:)

signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

ja, silvertejpen bör ju vara virad några varv för att det ska funka. fast inte om det är en homoscen förståss

signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Inaktiv
Skrivet av Chief Red Cloud:
Skrivet av prikk:

hahahahahahaha
omfg.

Har sett filmen... inget sådant förekommer, men föreställningen om det räcker för att göra en illa till mods.

jag har också sett filmen, det är ju typ det första dom gör? eller har jag missförstått den i mina ögon kallade analsex-scenen helt?

ska sägas att jag tycker att scenen/grejen att dom skulle ha analsex det första dom gjorde förstörde lite av trovärdigheten imo.. kändes inte verkligt att det första två cowboys skulle göra var att sodomera varandra

signatur

Medlem

Från Peter Jackson till analsex.

Inaktiv

äh, det är precis runt hörnet.

signatur

Medlem
Skrivet av prikk:
Skrivet av Chief Red Cloud:
Skrivet av prikk:

hahahahahahaha
omfg.

jag har också sett filmen, det är ju typ det första dom gör? eller har jag missförstått den i mina ögon kallade analsex-scenen helt?

ska sägas att jag tycker att scenen/grejen att dom skulle ha analsex det första dom gjorde förstörde lite av trovärdigheten imo.. kändes inte verkligt att det första två cowboys skulle göra var att sodomera varandra

Du missuppfattade mig. Man får ingen visuell bild av Ledgers hormonpinne, det lämnar mr.Lee till sina tittare att fantisera om.

Inaktiv

Äsch bättre om någon nykomling får göra den istället

signatur

War never changes.

Inaktiv

näenäe men det roliga var ju att oskyldiga lilla reset2 trodde att typ all filmsex var riktigt sex

signatur

Inaktiv
Skrivet av prikk:

näenäe men det roliga var ju att oskyldiga lilla reset2 trodde att typ all filmsex var riktigt sex

Är du helt säker på att han inte var ironisk?

Apropå Peter Jackson så tyckar jag att han borde göra The Hobbit också. Den måste ju liksom få samma känsla som trilogin.

Inaktiv

ja.

ang the hobbig så bryr jag mig inte vem som gör den, lotr är sjyykt överskattat, men filmerna var helt klart otroligt välgjorda effektmässigt så..

signatur

12
Skriv svar